فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی

کد خبر: ۸۰۰۸۷۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 20 May 2018
|
2719 بازدید

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی است و براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور دیگر مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

به گزارش آنا، دکتر حسین توکلی گفت: ثبت‌نام در این آزمون از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در این آزمون استخدامی، فردا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ به اتمام می‌رسد و این مهلت تمدید نخواهد شد و داوطلبان باید در مهلت باقیمانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور سازمان سنجش با اشاره به میزان ظرفیت جذب در این دوره آزمون استخدامی بیان کرد: در مجموع ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می‌شوند، داوطلبان از 12 تا 14 تیر فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

توکلی اعلام کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه 207 هزار و 186 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: این آزمون روز ۱۵ تیر در تهران برگزار خواهد شد و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد ممکن است در برخی شهرستانها نیز برگزار شود که روی کارت آزمون داوطلب، حوزه امتحانی وی درج شده است.

مشاور سازمان سنجش افزود: براساس این آزمون استخدامی، ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر در وزارت آموزش و پرورش، ۷۲ نفر در سازمان دامپزشکی کشور، ۱۳۸ نفر در سازمان شیلات کشور، ۲۷۰ نفر در وزارت راه و شهرسازی، ۲۰۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست، ۴۵ نفر در وزارت امور اقتصادی و دارایی، ۱۲ نفر در سازمان بیمه سلامت، ۲ نفر در سازمان ملی زمین و مسکن و ۱۰۰ نفر در سازمان اوقاف و امور خیریه تعداد پذیرفته می‌شوند.

توکلی گفت: داوطلبان متقاضی استخدام باید به سوالات عمومی ۷ درس و نیز سوالات تخصصی شغلی که انتخاب می‌کنند پاسخ دهند. جزئیات این دروس عمومی که برای همه یکسان است در دفترچه شماره یک راهنمای آزمون آمده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟