محصولی ،ذبیحی را برکنارکرد

وزیر رفاه و تامین اجتماعی پس از گفتگو با اعضای کمیسیون اجتماعی طی حکمی علی ذبیحی، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور را عزل و گزینه دیگری را جایگزین آن کرده است.
کد خبر: ۸۰۸۲۶
|
۲۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۸ 11 January 2010
|
20748 بازدید
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تغییر رئیس سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ايلنا به نقل از خانه ملت ،جواد زمانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: وزیر رفاه و تامین اجتماعی پس از گفتگو با اعضای کمیسیون اجتماعی طی حکمی علی ذبیحی، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور را عزل و گزینه دیگری را جایگزین آن کرده است.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از نشست هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با حضور نمایندگانی از دیوان محاسبات، وزارت رفاه و تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد نظرات اعضاء شنیده شدو اعضای کمیسیون طی تصمیمی همه جانبه خواستار ارائه پرونده سازمان تامین اجتماعی به دادگاه و تحقیق و تفحص از این سازمان شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: این تصمیم موجب افزایش بهره‌وری، کارایی بیشتر در نظام تامین اجتماعی کشور شود.

پیش از این ذبیحی در گفت و گو با ایرنا گفته بود: قطعا درآمدزایی سازمان تامین اجتماعی وسوسه‌هایی به دنبال دارد. همین وسوسه‌هاست که این روزها و بلافاصله پس از اعمال تغییرات در سازمان بازنشستگی، در برخی گروه‌ها اجماع ایجاد کرد و با اقدام های به دور از اخلاق اسلامی مانند دادگاهی کردن ذبیحی، اهداف خودشان را دنبال کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟