مراسم توديع و معارفه مديرعامل پيشين و جديد شركت سايپايدك با حضور مديرعامل گروه خودروسازي سايپا و جمعي از مديران ارشد اين گروه در محل شركت سايپايدك برگزار شد.
به گزارش سايپانيوز، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در اين مراسم گفت: حوزه خدمات عرصه تخصصي و مهمي است كه گروه سايپا به واسطه مسئوليتي كه در قبال محصولات توليدي خود دارد، بايد بتواند خدمات شايسته اي به جامعه ارائه كند و بر اين اساس بايد بر روي مطالعه، آموزش و تجربه اندوزي در خصوص فرهنگ خدمت رساني تمركز بيشتري صورت گيرد تا اين فرهنگ ارتقاء يابد.
دكتر محمدرضا سروش گفت: خدمت رساني در صنعت خودرو با محدوديت هايي رو به رو است و انتظار مي رود بحث آموزش در خدمات پس از فروش جدي گرفته شود و علاوه بر آموزش هاي فني به مباحث رفتاري در برخورد با مشتريان بيشتر توجه شود.
مديرعامل گروه سايپا افزود: محوري ترين اصل شركت هاي خدمت رسان، عملكردهاي رفتاري است و قبل از ارائه خدمات، نوع تعامل و برخورد و مواجهه با مشتريان ذهنيتي را در آنان ايجاد مي كند كه مي تواند اثرات زيادي به دنبال داشته باشد. بنابراين فرهنگ خدمت رساني بايد به نحو شايسته اي تقويت شود.
مديرعامل سايپا گفت: قيمت تمام شده خدمات، كيفيت خدمات و طراحي ابزارها و خدمات جديد از مواردي است كه بايد به صورت جدي دنبال شود چون كه بازار خودرو تشنه خدمت با كيفيت است و اگر خدمات مناسبي ارائه شود مشتريان در پرداخت هزينه ها راغب تر هستند، بنابراين كيفيت خدمات ارائه شده بسيار اهميت دارد.
سروش افزود: ظرفيت هاي ارزشمند شبكه خدمات پس از فروش گروه سايپا به عنوان سرمايه بي نظير شركت سايپايدك، وجود بيش از 600 نمايندگي و 450 عامليت مجاز است كه بايد بتوانيم در سراسر كشور از اين شبكه گسترده، بهره اقتصادي مناسب توام با رضايت مندي مشتريان كسب كنيم.
وي با اشاره به سابقه حضور طولاني مديرعامل سايپايدك در اين حوزه گفت: مديرعامل سايپايدك تمامي ظرافت هاي كسب و كار را مي داند و با توجه به سابقه، تخصص و اشراف به اين حوزه انتخاب و معرفي شده است و انتظار مي رود كه با همكاري همه اركان سازمان بتواند دغدغه هاي گروه سايپا در خدمات پس از فروش را كاهش دهد.
در پايان اين مراسم از تلاش هاي اردشير اميني مديرعامل پيشين سايپايدك قدرداني و بهزاد پناهي به عنوان مديرعامل جديد اين شركت معرفي شد.