رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا ضمن بازدید از مرکزتماس سامانه درخواست خودرو ماکسیم، بر لزوم همکاری دوجانبه پلیس و سامانههای هوشمند درخواست خودرو جهت افزایش امنیت کاربران تأکید کرد.
به گزارش «تابناک»، سرهنگ رضادوست در طی بازدید از دفتر مرکزی ماکسیم با اشاره به حمایت پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا از کسبوکارهای هوشمند، گفت: «با ظهور فناوریهای نوین، فضای کسبوکار متحول شده است. در این میان تاکسیهای اینترنتی علاوه بر اشتغالزایی گسترده، قدم بزرگی در جهت پیشرفت صنعت حملونقل مسافران برداشتهاند. پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا نیز با حمایت از کسبوکارهای آنلاین، شرایطی را فراهم کرده است که شهروندان بتوانند در کمال آرامش و امنیت از ظرفیتهای جدید تولیدشده حداکثر استفاده را ببرند.»
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا افزود: «قوانین انتظامی همگام با پیشرفت تکنولوژی و ظهور کسبوکارهای جدید، جهت افزایش امنیت شهروندان، در حال بهروزرسانی است و بازنگریهایی در طول یک سال گذشته در ضوابط انتظامی انجام شده است.» وی اشاره کرد: «حفظ امنیت مسافران و رانندگان بدون همکاری دوسویه پلیس اماکن ناجا و سامانههای هوشمند درخواست خودرو امکانپذیر نیست و کسبوکارهای هوشمند درخواست خودرو نیز باید بر عمل به قانون انتظامی اهتمام ورزند.»
سرهنگ رضادوست در ادامه با تأکید بر اهمیت نظارت بر فعالیت دفاتر و شعب سامانههای هوشمند درخواست خودرو گفت: «تقویت سیستم نظارتی از مهمترین بخشهای فعالیت کسبوکارهای فعال در زمینه حملونقل هوشمند است و اهتمام به این امر مهم افزایش اعتماد مردم و بخش سنتی سیستم حملونقل را نیز در پی دارد.»
حمید بذرگر، مدیرعامل شرکت ماکسیم، در طی بازدید رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا از مرکزتماس سامانه درخواست خودرو ماکسیم گفت: «برقراری امنیت سفرها از اولویتهای ماکسیم است و تیم فنی، اجرایی و آموزشی ماکسیم تمام تلاش خود را در جهت افزایش هرچه بیشتر امنیت مسافران و رانندگان به کار میگیرد.» وی ضمن تشکر از حمایتهای همیشگی پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا از سامانههای هوشمند درخواست خودرو جهت برقراری امنیت کاربران، به توضیح آن ویژگیهای اپلیکیشن ماکسیم پرداخت که خطرات امنیتی را به حداقل میرسانند. از جمله این امکانات میتوان به گزینه «اعلام خطر» در اپلیکیشن رانندگان اشاره کرد. رانندگان میتوانند در مواقع ضروری با لمس این گزینه، دیگر رانندگان اطراف خود را از وجود خطر مطلع کنند.
مدیرعامل ماکسیم در ادامه نیز از اشتغالزایی ماکسیم برای نزدیک به هزار نفر خبر داد و این روند را روبهافزایش دانست. بذرگر در توضیح وظایف مرکزتماس سامانه ماکسیم افزود: «سامانه ۱۶۱۱ که در راستای افزایش خدمترسانی به کاربران راهاندازی شده است، روزانه پاسخگوی هزاران تماس از سراسر ایران است. این سامانه در بیش از ۱۰۰ شهر تحت پوشش ماکسیم فعال است و اپراتورهای مرکزتماس وظیفه پشتیبانی تماس را، که خود برقرارکننده بخش مهمی از امنیت مسافران است، برعهده دارند.»