PSG ، مارسی را با دبل امباپه و ایکاردی گلباران کرد

هر چهار گل پاری سن ژرمن در این بازی در نیمه نخست به ثمر رساند. ابتدا ایکاردی در دقایق ۱۰ و ۲۷ گلزنی کرد و بعد از او نوبت به دبل امباپه در دقایق ۳۳ و ۴۴ رسید تا تیم توخل پیروزی آسانی خانگی را به دست آورد.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹ 28 October 2019
|
3776 بازدید

پاری سن ژرمن با درخشش امباپه و ایکاردی توانست برابر مارسی با چهار گل به پیروزی برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ فرانسه با انجام سه دیدار به پایان رسید. ابتدا رن در خانه با نتیجه سه بر دو برابر تولوز به پیروزی دست پیدا کرد. آمیان هم در خانه سن آتین با تساوی دو بر دو متوقف شد.

در حساس‌ترین دیدار هفته نیز پاری سن ژرمن در پارک دو پرانس جشنواره گل به راه انداخت. تیم پاریسی در این دیدار خانگی در غیاب نیمار توانست با چهار گل مارسی را در هم کوبد. هر چهار گل پاری سن ژرمن در این بازی در نیمه نخست به ثمر رساند. ابتدا ایکاردی در دقایق ۱۰ و ۲۷ گلزنی کرد و بعد از او نوبت به دبل امباپه در دقایق ۳۳ و ۴۴ رسید تا تیم توخل پیروزی آسانی خانگی را به دست آورد.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۲۷ امتیاز به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه داد و فاصله اش را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده اش به هشت امتیاز افزایش داد.

شرح گل‌ها

مائورو ایکاردی - ۱۰ (پاری سن ژرمن): ارسال آنخل دی ماریا در محوطه جریمه به ایکاردی رسید و او ابتدا ضربه سر زد که با واکنش مانداندا مواجه شد، اما در برگشت با ضربه‌ای تمام کننده تیمش را جلو انداخت.

مائورو ایکاردی - ۲۶ (پاری سن ژرمن): ارسال دقیق مارکو وراتی روی سر مائورو ایکاردی فرود آمد و مهاجم آرژانتینی خود و تیمش را ۲ گله کرد.

مائورو ایکاردی

کیلیان ام باپه - ۳۲ (پاری سن ژرمن): بار دیگر پاس عمقی مارکو وراتی دفاع مارسی را بهم ریخت و آنخل دی ماریا را در موقعیت خوبی قرار داد که پاس او کیلیان ام باپه را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد و جوان فرانسوی گل سوم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند.

کیلیان ام باپه - ۴۴ (پاری سن ژرمن): پاس عمقی زیبای آنخل دی ماریا، کیلیان ام باپه را با مانداندا تک به تک کرد و ضربه مهاجم پاری سن ژرمن علی رغم واکنش دروازه بان مارسی، به گل تبدیل شد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟