سوژه

وعده سرخرمن شکوری به وصول پاداش دلاری پرسپولیس!

وعده شکوری به وصول پول در صورت پایان تحریم ها ، ما را یاد ضرب المثل معروف ؛ - از کرامات شیخ ما چه عجب، پنجه را باز کرد و گفت یک وجب! - می اندازد.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۸۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 10 November 2020
|
9120 بازدید
|
۳

سرخپوشان پایتخت با عملکرد بسیار خوب در لیگ قهرمانان آسیا پاداش قابل توجهی را برای خود رقم زده‌اند. آن ها اگر فینال را با پیروزی پشت سر بگذارند، (با احتساب کسر مبلغ خیریه) ۴.۵ میلیون دلار از ای اف سی طلب خواهند داشت و در صورت باخت هم حدود ۲.۵ میلیون دلار جایزه خواهند گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، این در حالی است که اگر شاگردان یحیی گل‌محمدی به عنوان قهرمانی ACL برسند به جام جهانی باشگاه ها نیز صعود می‌کنند و رقم ۲.۵ تا ۱۰ میلیون دلار هم از فیفا طلبکار می‌شوند.

البته باتوجه به مشکلات بانکی ایران، نقد کردن پاداش از ای اف سی و فیفا کار بسیار سختی است که پرسپولیس امیدوار است با نفوذ معاون اجرایی خود این عملیات سخت را انجام دهد.

وعده سرخرمن شکوری به وصول پاداش دلاری پرسپولیس!

ابراهیم شکوری در رسانه های نزدیک به خود مدعی شده که بخاطر سوابق پست مدیریتی در کنفدراسیون فوتبال آسیا ، احتمالا با استفاده از نفوذ خود می‌تواند پاداش آسیایی پرسپولیس را به خزانه قرمزها بیاورد تا مشکلات مالی پرسپولیس حل شود. این در حالی است که شکوری در دوره مسوولیت موقت و غیر  قانونی خود در اتاق دبیرکلی فدراسیون فوتبال، هیچ توفیقی در نقد کردن جوایز دلاری ایران از فیفا نداشت و سر آخر گفته بود بهترین راه پرداخت مخارج و هزینه های تیم های ملی و باشگاهی به شکل تهاتر و تسویه از طریق فیفاست. او به صورت تلویحی پیشنهاد وصول این پول از طریق فدراسیون فوتبال قطر را نیز مطرح کرده بود.

حالا مشخص نیست شکوری چگونه ادعای وصول نزدیک به ۳ میلیون دلار طلب فیفا بابت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را وصول خواهد کرد.

او در خصوص پاداش آسیایی گفته است: تا امروز امکان گرفتن پول وجود ندارد. در بهترین حالت اگر تحریم‌ها هم وجود نداشته باشد، یک ماه بعد از فینال می‌توانیم پول را بیاوریم! سعی می‌کنیم شفاف و با صداقت کار کنیم و مردم این را خواهند دید.

وعده شکوری به وصول پول در صورت پایان تحریم ها ، ما را یاد ضرب المثل معروف ؛ - از کرامات شیخ ما چه عجب، پنجه را باز کرد و گفت یک وجب! - می اندازد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
کلا با این آقا مشکل دارید :)) از زمان سرپرست دبیر کلی دارید بر علیهشون می نویسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
لنگي به بابا مسعودت بگو كمكت كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
از کمالات شیخ ما عجب
پنجه را گز نمود و گفت وجب
از کمالات دیگرش این است
شیره را خورد و گفت شیرین است
یک کمال دیگر هم دارد
ابر را دید و گفت می بارد
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟