توقف قرمز و آبی در نخستین بازی قرن

استقلال هدیه اول قرن پرسپولیس را پس فرستاد!

پرسپولیس و استقلال در نخستین مسابقه رسمی قرن جدید متوقف شدند. قرمزها حریف شاگردان مربی استقلالی پدیده نشدند و استقلال نیز مقابل مربی پرسپولیسی پیکان به در بسته خورد
کد خبر: ۱۰۴۳۸۱۲
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 03 April 2021
|
16240 بازدید
|
۹

در حالی که پرسپولیس با تساوی در مشهد، فرصت کاهش اختلاف در صدر جدول را به استقلالی ها داد، اما شاگردان مجیدی نتوانستند از این موقعیت بهره ببرند.

به گزارش تابناک ورزشی،  دو مربی استقلالی و پرسپولیسی لیگ امروز رقیب سابق را متوقف کردند. مهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال موفق شد دو امتیاز از پرسپولیس سلب کند و در مقابل مهدی تارتار هافبک اسبق پرسپولیس، توانست استقلال را در تهران متوقف نماید.

 

توقف پرسپولیس با گل قاسمی نژاد 

تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در سال 1400، از ساعت 16:30 امروز (شنبه) در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 1+45 تیم پدیده را پیش انداخت اما میلاد سرلک در دقیقه 69 کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند. در این دیدار دو تیم فرصت‌های خوبی را از دست دادند.

شاگردان گل‌محمدی با تساوی در این مسابقه 38 امتیازی شدند و موقتاً به صدر جدول صعود کردند و باید منتظر سرنوشت دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان باشند. با تساوی در این مسابقه،‌ استقلالِ 33 امتیازی امیدوار شد تا با شکست پیکان فاصله امتیاز خود با پرسپولیس را کاهش دهد. در واقع پدیده با رحمتی و قاسمی‌نژاد امید را در بین آبی‌پوشان در آستانه دیدار با پیکان افزایش داد.

ترکیب پدیده:‌ میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی (76-احمد الجبوری)، امیرحسین کریمی و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (88- محمد شریفی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (66- احمد نوراللهی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (84- وحید امیری)، احسان پهلوان (66-مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (84- عیسی آل‌کثیر).

داور: علی صفایی

گل پدیده: دقیقه 1+45: بازیکنان پدیده برخلاف جریان بازی روی یک ضد حلمه توانستند توسط امین قاسمی‌نژاد دروازه پرسپولیس را باز کنند.

گل پرسپولیس: دقیقه 69: میلاد سرلک با یک شوت سرکش از داخل محوطه جریمه گل تساوی را برای پرسپولیسی‌ها به ثمر رساند.

 

ترمز استقلال مقابل پیکان و مربی پرسپولیسی 

تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:50 امروز (شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی 34 امتیازی شده و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماندند. پیکان نیز با 25 امتیاز در جایگاه نهم ایستاد. این در حالی بود که پدیده با مهدی رحمتی، پرسپولیس را متوقف کرده بود اما استقلال فرصت نزدیک شدن به پرسپولیس را از دست داد. تارتار هم در این دیدار در نقش رحمتی ظاهر شد و جلوی نزدیک استقلال به پرسپولیس در جدول را گرفت.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته (83 - آرمان رمضانی)، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان (87 - آرش رضاوند)، وریا غفوری، متین کریم‌زاده (46 - مهدی قایدی)، هروویه میلیچ و ارسلان مطهری (68 - سبحان خاقانی).

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیرحسین جدی، آرش قادری، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو (82 - اسماعیل بابابی)، حسین پورامینی (89 - جولانی)، آرمان قاسمی، محمدامین درویشی، علی قربان‌خانی، سامان فلاح و رضا جبیره.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
هدیه کدومه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ استقلال می برد هم جایگاه سومش تغییر نمی کرد
به ما نمی خورید بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
این مدلی سپاهان قهرمان میشه
دخترک پرسپولیسی ❤️⭐️
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
دم اغای تارتار و میلاد سر لک گرم واقعا گل کاشتن
انشاالله که سپاهان هم شکست می خورد وپرسپولیس صدر نشین ❤️❤️
# پرسپولیس _قهرمان
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
استقلال چند ساله که خودش هم یادش رفته با پرسپولیس رقابت کنه دیگه امیدی نداره. بیشتر واسه سوم چهارمی می جنگه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
سلام ، شما اسمتونو گذاشتين خبر نگار چون نمي دونين كه سال ١٤٠٠ اخرين سال از قرن چهاردهمه . اگه دركشو ندارين مثالي مي زنم براتون ، همونطور كه سال دهم آخرين سال دهه است ، سال صدم هم آخرين سال صده هست . سال بعد اولين سال از قرن پانزدهمه
بوشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
نخستین بازی چی قرن؟
هنوز قرن 14 تمام نشده است . هر 100 سال یک قرن است.
از سال 1 تا 100 یک قرن
و
اکنون 1301 تا 1400 نیز 100 سال که یک قرن و قرن 14 تمام می شود.
هدیه اول قرن یعنی چه؟!!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
با سلام وبا آرزوی سالی خوش و خرم با موفقیت برای کلیه اصحاب رسانه مخصوصا کلیه کارکنان سایت خبرگزاری تابناک عزیز
قابل توجه کلیه فوتبال دوستان. پرسپولیس حداقل این بازی باید با
نتیجه 4بر1میبرد بد شانسی مهاجمانش و دفاع فوق اتوبوسی شهر خودرویی ها
فریبرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
قرن جدید سال آینده است.
مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، بر اساس محاسبات صورت گرفته اعلام کرد که شروع سال ۱۴۰۰ به معنای آغاز قرن جدید هجری خورشیدی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
امسال آخرین سال قرن جاری است و سال بعد میشه سال اول قرن جدید
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟