شمار قابل توجه مبتلایان کرونا در انگلیس

انگلیس نخستین کشوری بود که واکسیناسیون کرونا را اجرا کرد با وجود این، همچنان شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در این کشور رو به افزایش است.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۷۹
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 14 November 2021
|
5122 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد، در شبانه روز گذشته ۳۸ هزار و ۳۵۱ هزار نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند و شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این کشور را به ۹ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۷۱ نفر رساندند.

وزارت بهداشت انگلیس همچنین اعلام کرد، در شبانه روز گذشته ۱۵۷ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند که با احتساب قربانیان جدید، شمار جان باختگان کرونا در انگلیس به روایت دولت به ۱۴۲ هزار و ۸۳۵ نفر رسید.

مرکز ملی آمار انگلیس، چهار هفته پیش با استناد به گواهی‌های فوت صادر شده، شمار قربانیان کرونا در این کشور را بیش از ۱۶۳ هزار نفر اعلام کرد.

انگلیس نخستین کشوری بود که واکسیناسیون کرونا را اجرا کرد با وجود این، همچنان شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در این کشور پرشمار رو به افزایش است.

کارشناسان و مسئولان بهداشت و درمان انگلیس با ابراز نگرانی از خیز تازه کرونا در این کشور از دولت خواستند، برخی محدودیت‌های کرونایی را باز گرداند، اما دولت انگلیس که زیر شدید ناشی از کسری بودجه است اعلام کرد مادامیکه فشار غیرقابل تحمل بر شبکه بهداشت و درمان این کشور وارد نشود، محدودیت‌های کرونایی را باز نخواهد گرداند.

کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه در وسایل حمل و نقل عمومی و جدی نگرفتن استفاده از ماسک در این وسایل به رغم تاکید بر ضرورت استفاده از ان از جمله علت‌های افزایش پرشمار مبتلایان به کرونا در این کشور اعلام شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات