بازدید 5922

کانون ایران نوین : تنها آژانس تبلیغاتی 360

کد خبر: ۱۱۰۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 26 February 2022

کانون ایران نوین : تنها آژانس تبلیغاتی 360

یکی از مهم‌ترین مراحل را‌ه‌اندازی یک کسب و کار و موفقیت در آن، انجام تبلیغات برای رسیدن به اهداف بازاریابی یا برندینگ است. به همین منظور پیدا کردن یک آژانس تبلیغاتی مورد اطمینان، به مهم‌ترین چالش‌ برای برند‌های تجاری تبدیل شده است. در این میان کانون تبلیغاتی ایران نوین به عنوان بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی در ایران شناخته می‌شود که ضمن ارا‌ئه خدمات بازاریابی به کسب و کار‌ها، موجب جذب مشتری و همچنین برندینگ خواهد شد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی 360 درجه ایران بپردازیم.

آشنایی با کانون ایران نوین

کانون ایران نوین در سال ۱۳۶۹ تاسیس و ثبت شده است. تا به امروز این مجموعه توانسته با استفاده از فناوری‌های روز دنیا به همراه تفکری خلاق و دانش محور به فعالیت خود ادامه دهد و با سابقه ۳۱ ساله خود به ارائه خدمات بازاریابی بپردازد. علاوه بر این نیز آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین توانسته به پشتوانه اعتبار و همکاری با متخصص‌ترین نیرو‌های مرتبط در زمینه تبلیغات و یا برندینگ، موجب ارزش و برتری خود نسبت به سایر رقبا شود.

همچنین همکاری کانون ایران نوین با شناخته‌شده‌ترین برند‌های ایرانی همانند میهن، صباح، غنچه، چی توز و... نیز از دیگر عوامل موفقیت آن در زمینه تبلیغات در نظر گرفته می‌شود. کسب رضایت مشتریان یکی از مهم‌ترین هدف‌های این مجموعه در نظر گرفته می‌شود که به همین منظور هر مشتری می‌تواند با توجه به نیازی که دارد، دپارتمان مربوطه را انتخاب کرده و از مزایای بسیار زیاد آن‌ها بهره‌مند شود.

از دیگر موارد موفقیت و معرفی این آژانس تبلیغاتی به عنوان بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی در ایران طی ۳۱ سال گذشته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و خصوصی‌سازی
  • فعالیت‌های بین‌المللی و یا برگزاری‌ نمایشگاه در قطر
  • صاحب اولین بیلبورد اختصاصی در کیش
  • برگزاری نمایشگاه‌های متعدد هتلداری و صنایع
  • و...

دپارتمان ‌ها و بخش ‌های مختلف کانون ایران نوین

به طور کلی خدمات بازاریابی و برندینگ در ایران نوین بر پایه ارتباط با مشتریان و مخاطبین از طریق دپارتمان‌های متفاوت صورت می‌گیرد. به همین منظور مشتریان می‌توانند دپارتمان مورد نظر خود را بر‌اساس نیاز خود انتخاب کرده و در نتیجه از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند. همچنین توجه داشته باشید که بازاریابی در ایران نوین بسیار فراتر از یک تبلیغات در نظر گرفته می‌شود. بنابراین تفکر خلاقانه و رویکرد‌های متفاوت در تمام حوزه‌‌ها ارائه می‌شود.

نمونه‌ای از دپارتمان‌های این مجموعه عبارتند از:

  • دیجیتال مارکتینگ
  • جلوه‌های بصری
  • مدیریت رویداد
  • آتلیه گرافیک
  • عکاسی تبلیغاتی
  • اتاق فکر
  • استراتژی
  • تولید (تیزر و فیلم‌های صنعتی)
  • رسانه‌های ارتباط حضوری (BTL)
  • رسانه‌های محیطی
  • صدا و موسیقی
  • چاپ افست و دیجیتال

در نهایت جالب است بدانید که خدمات و دپارتمان‌های مختلف ایران نوین به این موارد ختم نمی‌شوند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با دپارتمان‌ها و خدمات این مجموعه، به سایت ایران نوین مراجعه کرده و از خدمات متفاوت تبلیغاتی بهره‌مند شوید. همچنین اجرای کمپین 360 درجه در کانون ایران نوین یکی از بهترین روش‌های بازاریابی محسوب می‌شود.

کانون ایران نوین : تنها آژانس تبلیغاتی 360

مزایای همکاری با کانون ایران نوین

یکی از مهم‌ترین موارد برای شناخت بهترین آژانس تبلیغاتی، شناخت کامل ویژگی‌های آن است. به همین منظور در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های ایران نوین می‌پردازیم.

حوزه‌ های فعالیت

به طور کلی بازاریابی آنلاین شامل خدمات و حوزه‌های متفاوتی می‌شود. در این راستا مجموعه‌هایی همانند ایران نوین ضمن ارا‌ئه خدمات بسیار کامل و ۳۶۰ درجه، به نوعی موفقیت کسب و کار شما را تضمین می‌کنند. گسترده بودن خدمات این مجموعه در حوزه‌های مختلف همچون مارکتینگ، انواع تبلیغات و...، باعث موفقیت بیشتر در پروژه‌ها نیز می‌شود.

فناوری پیشرفته

یکی از مهم‌ترین موارد برای تشخیص یک آژانس تبلیغاتی موفق، فناوری‌های مورد استفاده در آن است. به همین منظور ایران نوین ضمن استفاده از به روز‌ترین نرم‌افزار‌ها و برنامه‌ها برای پلتفرم‌های گوناگون، باعث رضایت مشتریان و دستیابی آن‌ها به هدف‌های بازاریابی آنان می‌شود. برای مثال برخورداری از ابزار‌های آنالیز حرفه‌ای در تیم سئو و یا امکان برخورداری از بهترین نرم‌افزار‌ها برای طراحی عکس و بیلبورد‌های تبلیغاتی در تیم طراحی، نموه‌ای از فناوری‌های مورد استفاده در این مجموعه است.

خلاقیت اعضای تیم

از دیگر موارد موثر در رشد کسب و کار‌ها، استفاده از ایده‌های خلاقانه و استراتژی‌های جدید است. در این راستا بهره‌مند شدن از مدرن‌ترین استراتژی‌های مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا بهترین باشید و با استفاده از نوآوری در برندینگ به تولید ایده‌هایی تاثیر‌گذار و در عین‌حال نوآورانه برای کسب و کارتان بپردازید.

کسب رضایت از بهترین برند‌های ایرانی

همکاری و کسب رضایت از معتبر‌ترین برند‌های ایرانی، یکی دیگر از عواملی است که باعث محبوبیت کانون ایران نوین در سرتاسر کشور شده است. به همین منظور امکان بهره‌مندی از خدمات ایران نوین در بیشتر از ۱۵ دپارتمان متفاوت باعث شده تا هدف‌های برندینگ و بازاریابی هر نوع کسب و کاری فراهم شود و در نتیجه رشد و موفقیت برند‌های مختلف تضمین شود. به همین منظور همکاری ایران نوین با برند‌های مختلف شامل موارد بسیاری می‌شود همانند بیمکث، استیل البرز، اخوان در زمینه لوازم خانگی، پرژک، سینره، دورتو و... در زمینه‌ی صنایع بهداشتی، طبیعت، ربیع، سن‌ایچ، اویلا و میهن در زمینه‌ی صنایع غذایی و همکاری با برند‌های مطرح دیگر همانند سامسونگ، هوآوی، ایرانسل و... .

همکاری این مجموعه با اکثر برند‌های موفق در ایران همچنان حفظ شده و در نتیجه تا به امروز ایران نوین موفق شده تا پاسخگوی بیش از ۲۵۰ مشتری وفادار باشد. به‌کار‌گیری فناوری‌های نوین ارتباطی و رویکرد‌هایی برای بهبود مستمر عملکرد‌ها، از مهم‌ترین عوامل موفقیت روز‌افزون این مجموعه محسوب می‌شود.

همکاری با ایران نوین و مزایای آن

تا به امروز کانون ایران توانسته با استفاده از رویکرد‌هایی خلاق و حرفه‌ای، بخش قابل توجهی از نیاز‌های مشتریان خود را در تمامی طیف‌ها رفع کرده و پاسخگوی آن‌ها باشد. علاوه بر این نیز افتخارات این مجموعه شامل موارد بسیاری می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کسب جایزه جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، لوح تقدیر مدیران موفق اقتصاد مقاومتی، جایزه کسب رضایت مشتریان در دبی و لوح تقدیر از بانک سپه اشاره کرد.

همچنین توجه داشته باشید که دپارتمان‌های بررسی شده در این مقاله، تنها بخشی از خدماتی است که از طریق همکاری با ایران‌ نوین می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. شما می‌توانید برای آشنایی و دسترسی به سایر خدمات قابل ارائه در کانون ایران نوین به وب سایت یا صفحه اینستاگرام این مجموعه مراجعه کنید تا علاوه بر همکاری با کارشناسان و متخصصان این مجموعه، موفقت کسب و کارتان را تضمین کنید.

سخن پایانی

در پایان، ایران نوین ضمن استخدام ماهر‌ترین نیروی کار در زمینه‌های مختلف و ارائه خدمات طی ۳۱ سال به معتبر‌ترین برند‌های ایرانی، به عنوان بهترین و بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی در ایران شناخته می‌شود.

در صورتی که شما نیز صاحب یک کسب و کار هستید و برای دستیابی به اهداف خود نیاز به استراتژی‌های بازاریابی دارید، می‌توانید بازاریابی برند خودتان را به ‌آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین بسپارید تا پیشرفت در بازاریابی، تبلیغات و کسب و کارتان را تضمین کنید.

 

انتهای رپرتا‌ژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری