عضو هیات‌رئیسه فدراسیون: حواله ماشین نگرفتیم، با ابقای کی‌روش مخالفیم

کد خبر: ۱۱۵۳۸۱۴
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸ 08 December 2022
|
3487 بازدید

طهمورث حیدری، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال ماندن کی‌روش در تیم ملی ایران گفت: مخالفیم!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعداز طرح ادعاهایی درباره توافق ایران با پیرمرد پرتغالی برای ماندن در تیم ملی ایران تا جام ملت‌های آسیا، چندین عضو هیات رئیسه اعلام مخالفت کردند.

مصاحبه یکی از آنها را می‌خوانید:

قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی بود. او در حال حاضر قراردادی ندارد. اگر هم قرار به ماندن او باشد، باید بیاید قرارداد ببندد و برای تمدید این قرارداد موافقت هیأت رئیسه الزامی است.

تا جایی که من می‌دانم هیأت رئیسه با ماندن کی‌روش مخالف است و موافقت نخواهد کرد. البته من همان زمان که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود هم با کی‌روش موافق نبودم. نه اینکه او را قبول نداشته باشم، به خاطر اینکه به نظرم وقتی اسکوچیچ تیم را به جام جهانی برده بود، کنار گذاشتن او جوانمردی نبود.

به هیچ عنوان هیچ یک از اعضای هیأت رئیسه به‌دنبال حواله ماشین نیستند. ضمن اینکه هنوز این حواله بین بازیکنان هم توزیع نشده است.

عملکرد تیم‌هایی مثل ژاپن و عربستان و سایر تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2022 قطر نشان داد که ما خیلی عقب هستیم. موفقیت در جام ملت‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد و برای رسیدن به آن باید از همین حالا برنامه‌ریزی کنیم و تصمیم درست بگیریم.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟