تلفات سنگین تیم ساپینتو برای مصاف با مس رفسنجان

صدرنشینی شراکتی استقلال با پنالتی جنجالی در آبادان

در آخرین دقایق بازی با توپ‌ربایی شهباززاده، استقلالی‌ها توانستند در داخل محوطه جریمه توپ را به رمضانی تعویضی برسانند و او هم توانست یک پنالتی مهم و ۳ امتیازی برای تیمش کسب کند. یامگا هم وظیفه همیشگی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد و توانست تنها گل بازی‌های امروز لیگ برتر را به ثمر برساند.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۰۱
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ 25 December 2022
|
8190 بازدید
|
۲

در جریان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال از ساعت ۱۸ امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک گله آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کوین یامگا در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی تک گل سه امتیازی آبی‌پوشان را به ثمر رساند. بازیکنان نفت آبادان به شدت به اعلام پنالتی توسط داور معترض بودند و برای سه دقیقه بازی به دلیل همین اعتراضات قطع شده بود.

در آخرین دقایق بازی با توپ‌ربایی شهباززاده، استقلالی‌ها توانستند در داخل محوطه جریمه توپ را به رمضانی تعویضی برسانند و او هم توانست یک پنالتی مهم و ۳ امتیازی برای تیمش کسب کند. یامگا هم وظیفه همیشگی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد و توانست تنها گل بازی‌های امروز لیگ برتر را به ثمر برساند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 26 امتیازی شدند و با توجه به توقف پرسپولیس برابر پیکان هم‌امتیاز این تیم شد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. نفتی‌ها نیز با 9 امتیاز همچنان در رده پانزدهم باقی ماندند.

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی (67 - امیرحسین فرهادی)، حسین ساکی، سینا مریدی (83 - رضا امانی‌نژاد)، محمد قنبری، فردین یوسفی، عباس بوعذار (77 - محمدحسین باصری)، حکیم نصاری و مهدی ممی‌زاده (84 - رحیم آلبوغبیش).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی (77 - سجاد شهباززاده)، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری (46 -  امیرعلی صادقی)، محمد محبی (77 - آرمان رمضانی)، مهدی قایدی (88 - زبیر نیک‌نفس) و ارسلان مطهری (77 - جعفر سلمانی).

داور: بیژن حیدری

 

صدرنشینی شراکتی استقلال با پنالتی جنجالی در آبادان

سیاوش یزدانی پس از ۳۱۰ روز در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفت. او آخرین بار هفته ۱۸ فصل قبل ( تراکتور ۰-۱ استقلال، ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ) در ترکیب ثابت آبی‌ها به میدان رفته بود.

در این بازی ۳ بازیکن استقلال با دریافت کارت زرد در این مسابقه از بازی بعدی تیم‌شان مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر محروم شدند. محمد محبی، سعید مهری و صالح حردانی بازیکنانی بودند که پیش از این بازی ۳ کارته بودند و با دریافت کارت زرد از داور مسابقه ۴ کارته شدند و بازی هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر را از دست دادند.

تیم استقلال در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، روز جمعه، ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

 

شرح گل
صنعت نفت آبادان صفر - استقلال یک (86- کوین یامگا) کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست با یک مکث لحظه آخری، گروسیان را فریب دهد و توپ را به گوشه دروازه بفرستد و گل اول استقلال را به ثمر برساند.

 

لحظات کلیدی 

دقیقه 27: دفع توپ ناقص محمدحسین مرادمند روی ارسال از نقطه کرنر نفتی‌ها می‌رفت برای استقلال دردسرساز شود، اما داور خطای بازیکن نفت روی سیدحسین حسینی را گرفت.

دقیقه 29: حسین ساکی هافبک نفت با عبور از چند بازیکن استقلال در محوطه جریمه آبی‌پوشان سرنگون شد، ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 31: محمد محبی وینگر استقلال از داور کارت زرد گرفت تا از همراهی تیمش در دیدار بعدی محروم شود.

دقیقه 33: کوین یامگا سومین بازیکن استقلال بود که به دلیل خطا روی بازیکن نفت از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 63: محمد قنبری مدافع نفت نزدیک خط محوطه جریمه تیمش روی محمد محبی مرتکب خطا شد تا اولین اخطاری نفتی‌ها باشد.

دقیقه 65: ضربه ایستگاهی مهدی‌پور را محمد طیبی مدافع نفت از نزدیک خط دروازه دور کرد.

دقیقه 66: نفتی‌ها در یک ضدحمله قرار داشتند که توپ به دست صالح حردانی خورد تا داور به این بازیکن کارت زرد بدهد.

دقیقه 78: شوت مهدی ممی‌زاده از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

صدرنشینی شراکتی استقلال با پنالتی جنجالی در آبادان

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
درصحنه قبل از پنالتی به گفته اکثر داوران بازیکن استقلال باید کارت قرمزمیگرفت که نگرفت
صحنه مشکوک به پنالتی هم به گواه کارشناسان اصلا پنالتی نبود
ظاهر بعضی جریانات درصدد هستند امسال هم مانع از قهرمانی پرسپولیش بشوند
هرچند که دیگر قهرمانی پرسپولیس هم جذابیتی نداره
عرشیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
پنالتی جنجالی؟؟؟؟ خجالت هم نکش از این تیتر.....
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟