این کسب و کار جدید که «تپسی گاراژ» نام دارد، از آبان ماه امسال عملیات خود را با فروش لوازم جانبی خودرو به رانندگان تپسی در تهران آغاز و محصولاتی مانند لاستیک، روغن موتور و لنت را با قیمتی پایینتر از بازار به کاربران راننده این شرکت ارائه کرده است.
روابط عمومی تپسی اعلام کرد، این کسب و کار جدید قرار است در دو فاز توسعه پیدا کند. در فاز اول، خدمات تپسی گاراژ به تدریج در تمام شهرهای فعال این شرکت در سرتاسر کشور در دسترس رانندگان تپسی قرار خواهد گرفت. در همین راستا، گاراژ به زودی فعالیتش را در شهرهای مشهد و کرج نیز آغاز خواهد کرد. همچنین، این پلتفرم قرار است بر روی اپلیکیشن رانندگان تپسی قرار بگیرد تا دسترسی به آن برای رانندگان این شرکت، که جمعیتی بیش از 2 میلیون نفر در سرتاسر کشور را تشکیل میدهند، تسهیل شود. در فاز دوم توسعه تپسی گاراژ، این سرویس در سوپراپلیکیشن تپسی قرار خواهد گرفت و عموم مردم امکان استفاده از خدمات آن را خواهند داشت.
به گفته روابط عمومی تپسی، ایده اولیه راهاندازی کسب و کار گاراژ، بر اساس استقبال رانندگان تپسی از خدمات باشگاه سفیران این شرکت شکل گرفته است. در این باشگاه، تخفیفهایی برای خرید محصول یا استفاده از سرویس تعمیرگاهها و فروشگاههای مرتبط به سفیران ارائه میشده است. حالا با راهاندازی گاراژ، تپسی محصولات مورد نیاز سفیران را مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی پایینتر از قیمت بازار به رانندگان خود عرضه میکند. طبق برنامه ارائه شده برای گاراژ، این کسب و کار در نیمه اول سال 1402 ، 6 شهر و 100 محصول دیگر به حوزه خدمترسانی خود اضافه خواهد کرد.