بازدید 2316
۱
معاون وزیر راه

سازمان راهداری «شعب ابی طالب» شده

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هزار میلیارد تومان از سازمان راهداری برای خرید گندم برداشته شد که هنوز بازگردانده نشده و همچنین ۶٠٠ میلیارد تومان هزینه خریداری اراضی آستارا برای پایانه مرزی انجام شد و امروز ١٨٠٠ میلیارد تومان درخواست واریز بر روی میز دارم اما پولی نیست.
کد خبر: ۱۲۲۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 17 March 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، داریوش امانی در مراسم آغاز اجرای پویش «چشم به راهیم» با بیان اینکه تلاش ما این است که با این اقدامات و پویش‌ها اثرگذاری داشته باشیم و در تمامی محورهای پرتردد این پویش فعال است و ایستگاه‌های متعدد در سطح جاده‌های کشور در نظر گرفته شده‌است.

وی ادامه داد: خوشبختانه درآمدهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزایش پیدا کرده بطوریکه سازمان نزدیک به ٣۴ هزار میلیارد تومان درآمد داشتیم و ٣٩ هزار میلیارد تومان ابلاغ به استان‌ها بوده که از این عدد حدود ٣٠ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده‌است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: این میزان درآمد در حالی است که سالی که وارد این سازمان شدم درآمد حدود  ۵ هزار و ۶٠٠ میلیارد تومان بود و ٧ برابر رشد داشتیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شاخص‌های سازمان راهداری در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و شفافیت بسیار مطلوب است، گفت: در بحث تامین و نوسازی ماشین‌آلات انجام اقدامات برای خرید ١٠٠٠ دستگاه تمام شده و ثبت سفارش‌ها در حال انجام است و از ماشین‌آلات ثبت سفارش شده در کشورهای همسایه بررسی شده و تعدادی ماشین‌آلات هم توسط پیمانکاران در حال خرید است. 

امانی با تاکید بر اینکه از نظر مالی سازمان راهداری شبیه شعب ابی طالب شده است، اظهار داشت: هزار میلیارد تومان از سازمان برای خرید گندم برداشته شد که هنوز بازگردانده نشده و همچنین ۶٠٠ میلیارد تومان هزینه خریداری اراضی آستارا برای پایانه مرزی انجام شد و امروز ١٨٠٠ میلیارد تومان درخواست واریز بر روی میز دارم اما پولی نیست.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع نقاط حادثه خیز ادامه داد: قرار بر این بود که تا پایان امسال ۴٠٠ نقطه حادثه خیز را اصلاح کنیم که  تا به امروز ۴١٢ نقطه اصلاح شده است و در راه‌های روستایی ٣ هزار کیلومتری داشتیم که تا امروز ٣ هزار و ٨٠ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و ۶ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده روکش انجام شد اما حجم مطالبات پیمانکاران در این بخش زیاد است و با اعتبارات سازمان امکان بازپرداخت آن را نداریم. 

وی همچنین درباره آماده باش راهداران در استان‌های هشدار داده شده برای بارندگی اظهار داشت: هشدار قرمز برای برخی از استان‌ها صادر شده و امیدواریم حادثه‌ای برای مردم استانهای هدف رخ ندهد اما تمام راهداران در حالت آماده باش هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
لطفا یک سر به جاده دلیجان سلفچگان بزنید . دوصد گفته چون نیم کردار نیست
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری