یورو 2024؛

صعود شاگردان کومان با کامبک مقابل ترکیه/ جدال تمام عیار هلند و انگلیس در نیمه نهایی

آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 با برتری هلند مقابل ترکیه به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۴۶۶۶۶
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷ 07 July 2024
|
4021 بازدید

صعود شاگردان کومان با کامبک مقابل ترکیه/ جدال تمام عیار هلند و انگلیس در نیمه نهایی

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های ملی هلند و ترکیه از ساعت 22:30 امشب در استادیوم المپیا اشتادیون شهر برلین به مصاف هم رفتند تا آخرین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی یورو 2024 مشخص شود.

قضاوت آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 برعهده کلمن تورپن از فرانسه بود.

لاله‌های نارنجی که در مرحله قبلی مقابل رومانی به برتری 3-0 دست یافته بودند مقابل مونتلا و شاگردانش قرار گرفتند که موفق شده بود در دیداری جذاب با نتیجه 2-1 اتریش تحت هدایت رالف رانگنیک را حذف کنند.

بازی در شرایطی آغاز شد که هلندی ها در دقایق ابتدایی برتری محسوسی نسبت به ترکیه داشتند اما خیلی زود ترک ها نبض بازی را در دست گرفتند و موفق شدند در دقیقه 35 به گل برسند. اشتباه دنزل دومفریز باعث شد ترکیه به یک ضربه کرنر دست پیدا کند. این کرنر در سمت راست دروازه به آردا گولر رسید و او با ارسالی زیبا، سامت آکایدین را به پرواز درآورد تا ترک‌ها با شایستگی به گل اول برسند.

نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید و کومان برای جبران نتیجه در ابتدای نیمه دوم وخهورست را به زمین فرستاد تا تیمش میل به تهاجم بیشتری داشته باشد.

در شرایطی که آردا گولر در دقیقه 56 با شوتی زیبا و فنی از روی ضربه ایستگاهی توپ را به تیر دروازه هلند زد، این شاگردان رونالد کومان بودند که در دقیقه 71 بازی را به تساوی کشاندند. روی کرنر کار شده هلندی‌ها، ارسال ممفیس دپای روی سر دی فرای فرود آمد و او با ضربه ای محکم و چکشی، توپ را به تور رساند تا کومان و هواداران این تیم نفس راحتی بکشند.

صعود شاگردان کومان با کامبک مقابل ترکیه/ جدال تمام عیار هلند و انگلیس در نیمه نهایی

در دقیقه 76 هلندی ها به آنچه می خواستند رسیدند. دنزل دومفریز با ارسال پاس به تیر اول دروازه ترکیه منجر به گل‌به‌خودی مولدور شد. البته کودی خاکپو نیز روی این گل تاثیر مهمی داشت. در هر کامبک هلند کامل شد تا لاله های نارنجی همچنان در جام باشند. در ادامه تلاش بازیکنان ترکیه ثمری نداشت و بازی با نتیجه 2-1 به سود هلند به پایان رسید.

بدین ترتیب شاگردان کومان با کامبکی جذاب به جمع چهار تیم نهایی یورو 2024 صعود کردند و در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف انگلیس بروند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات