بازتاب یک خبر نادرست در همستر کامبت +عکس

طراحان همستر کامبت که تمایل زیادی به بازتاب ترندهای روز جهان در این بازی دادند، این بار روی موجی اشتباه سوار شدند!
کد خبر: ۱۲۵۱۵۹۸
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 03 August 2024
|
4934 بازدید

به گزارش تابناک، در روزهایی که المپیک 2024 پاریس در حال برگزاری است و برخی اخبار مرتبط با این رویداد توجه بسیاری را در جهان به خود جلب می‌کند و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، طراحان بازی مشهور تلگرامی همستر کامبت هم می‌کوشند تا از قافله المپیک و توجه به آن جا نمانند.

بازتاب یک خبر نادرست در همستر کامبت +عکس

این را می‌شود از کارت بازی تازه همستر دریافت که نسخه کارتونی و همستری تیرانداز اهل ترکیه است که در ساعات اخیر به شدت مورد توجه جهانیان قرار گرفت چراکه تصویری از تیراندازی وی با تپانچه بادی بدون تجهیزات مرسوم و حتی استفاده از گوشی برای مقابله با صداهای مزاحم و تمرکز بالاتر منتشر شده و ادعا شده که وی با این استایل توانسته مدال نقره مسابقات را از آن خود نماید.

آن گونه که تصویر منتشر شده از یوسف دیکچ نشان می‌دهد، ظاهرا تیرانداز ۵۱ ساله ترکیه‌ای بدون لنز و بدون محافظ گوش و چشم و در حالی که دست دیگرش را در جیب شلوار کرده و ژست جالبی داشته، توانسته در رقابت‌های تیراندازی ۱۰ متر برای کشورش افتخار آفرینی کرده و همان گونه که در تصویر دیگر مشخص است، جنس مدال وی نقره است که نشان می‌دهد یوسف به مقام دوم المپیک در این ماده از رشته تیراندازی رسیده است.

بازتاب یک خبر نادرست در همستر کامبت +عکس

این در حالی است که بررسی‌ها حکایت از آن دارد که او در ماده تیمی در این رشته به مدال نقره رسیده و برخلاف تصویر ساخته شده از وی در شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی، جایگاه انفرادی او رتبه سیزدهم بوده است. رتبه‌ای که قطعا کسب آن هم در المپیک تا حد زیادی افتخار آمیز است اما با افسانه ساخته و پرداخته شده پیرامون وی فاصله زیادی دارد.

نکته‌ای که ظاهرا برای طراحان همستر کامبت اهمیت چندانی نداشته است؛ این را می‌شود از کارت بازی ساخته شده برای این تیرانداز دریافت که به هیچ عنوان از برترین ورزشکاران حاضر در این مسابقات بزرگ نیست، اما در زمره برترین ورزشکاران چهره شده و مشهور این مسابقات قرار گرفته و به اصطلاح از ترندهای المپیک 2024 تا به امروز است.

 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟