تربیت‌شدگان مکتب مقاومت راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهند

وزیر کشور در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و افزود: تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه این شهید بزرگوار و مسیر پر قدرت حزب‌الله در مقابله با رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۱۲۶۲۴۵۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ 28 September 2024
|
458 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، اسکندر مومنی در این پیام تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به‌ دست رژیم فاسد صهیونیستی، اگر چه این رهبر مجاهد را به آرزوی دیرینه‌اش رساند اما دوستداران و علاقه‌مندان به جبهه مقاومت، مسلمانان و آزادگان جهان را به سوگ نشاند.

وی اظهار داشت: این شهید بزرگوار بیش از سی سال از عمر پر برکت خویش را به رهبری جبهه مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه با رژیم صهیونیستی گذراند، آرمان فلسطین را خط مشی اصلی مقاومت لبنان قرار داد و رنج مردم فلسطین را رنج خود می‌دانست.
مومنی خاطر نشان کرد: اخراج اشغالگران صهیونیست از لبنان، پیروزی در جنگ سی‌وسه روزه و نیز برافراشته نگاه داشتن پرچم پر افتخار مقاومت در منطقه، از جمله دستاوردهای آن شهید بزرگوار است.

وزیر کشور در این پیام افزود: اینجانب شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش را به حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان دنیا تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مومنی تاکید کرد: بی تردید به مدد الهی، تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه این شهید بزرگوار و مسیر پر قدرت حزب‌الله در مقابله با رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی را ادامه خواهند داد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات