شبی که فوق‌ستاره در خود گریست؛ گل رونالدو در لیگ نخبگان تقدیم به پدر

فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان دیشب نخستین گل خود در لیگ نخبگان آسیا را به ثمر رساند و باعث پیروزی تیمش شد. رونالدو که آقای گل فوتبال جهان است، دیشب حس و حال متفاوتی را پشت سرگذاشت.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۰۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 01 October 2024
|
2014 بازدید
|
۱

شبی که فوق‌ستاره در خود گریست؛ گل رونالدو در لیگ نخبگان تقدیم به پدر

به گزارش تابناک ورزشی، در تمام این سال‌ها فریم‌هایی ماندگار از لحظاتی که فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال احساساتی شده توسط عکاسان و تصویربرداران ثبت شده است. یکی از این موارد را همین چند ماه پیش در جریان مسابقات یورو 2024 شاهد بودیم. رونالدو در وقت اول اضافه دیدار پرتغال و اسلوونی پنالتی از دست داد و در وقت استراحت بین دو نیمه، کارگردان تلویزیونی اشک‌های رونالدو و البته مادرش که در ورزشگاه حضور داشت را به تصویر کشید. پیش تر هم رونالدو پس از حذف پرتغال توسط مراکش در جام جهانی 2022 گریه کرد.

موارد دیگری هم از احساساتی شدن CR7 وجود دارد و آخرین آن همین دیشب اتفاق افتاد. گرچه دیشب از ظاهر و چهره رونالدو چنین چیزی مشخص نبود اما از جملاتش اینطور به نظر می رسید که حال و هوای پدر فقیدش را کرده است. او که سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت، از پدرش یاد کرد که دیروز سالروز تولدش بود. رونالدو پس از بازی گفت:«گل امروز طعم متفاوتی دارد. آرزو می‌کنم پدرم زنده بود چون امروز تولد اوست.»

النصر عربستان که در گام نخست مقابل الشرطه عراق متوقف شده بود، بعد از تغییر و تحولات در کادرفنی و روی کار آمدن استفان پیولی به جای لوئیس کاسترو، شب گذشته دومین بازی خود در لیگ نخبگان را برابر الریان قطر برگزار کرد. نکته مهم آنکه بعد از غیبت در هفته نخست، شب گذشته اولین حضور کریستیانو رونالدو در لیگ نخبگان هم به‌ثبت رسید و در شبی که رونالدو در ترکیب النصر درخشید و موفق به‌ثبت 2 گل شد که یکی از آن‌ها پذیرفته نشد، شاگردان پیولی برابر حریف قطری با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

شبی که فوق‌ستاره در خود گریست؛ گل رونالدو در لیگ نخبگان تقدیم به پدر

رونالدو گل خود را به پدرش، ژوزه دینیس آویرو، که اگر زنده بود دیروز ۷۱ ساله می‌شد، تقدیم کرد. او گفت:«این گل برای من بسیار خاص است و دلم می‌خواست پدرم اینجا بود تا این لحظه را با او تقسیم کنم. خیلی ناراحتم که او نمی‌تواند ببیند که به چه چیزهایی در زندگی‌ام رسیده‌ام.»

این گل، تعداد گل‌های دوران حرفه‌ای رونالدو را به ۹۰۴ رساند و مطابق اعلام فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، او در هر دو رده باشگاهی و ملی، رکورددار رسمی تاریخ فوتبال جهان به شمار می‌رود.

گفتنی است پدر رونالدو در سال 2005 از دنیا رفت، در حالی که این بازیکن تنها 20 سال داشت و در اردوی تیم ملی برای بازی برابر روسیه آماده می‌شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
یه بازیکن فوق العاده و یه انسان واقعی. یه روز ایران بود کلی خوش رفتاری کرد و دل آدما رو بدست آوورد. دمش گرم
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟