شیخ نعیم قاسم اعلام کرد:

معاون دبیرکل حزب‌الله: با شرافت مبارزه می‌کنیم/معادله جدیدی را تعیین کردیم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه برای سومین بار از زمان شهادت سید حسن نصرالله سخنرانی کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۸۲۵
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 15 October 2024
|
678 بازدید
|
۲

کمک به فلسطینی‌ها، کمک به جبهه حق است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه برای سومین بار از زمان شهادت سید حسن نصرالله در سخنانی تاکید کرد، تشکیلات نظامی حزب‌الله توانسته مجددا خود را سازماندهی کند و به پیروزی در میدان نبرد اطمینان دارد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز در سخنانی که به صورت زنده از شبکه‌های خبری پخش شد، درباره تحولات جنگ با رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

موضع‌گیری‌های سید حسن نصرالله دستور کار ماست

شیخ نعیم قاسم در ابتدای سخنانش گفت: ما در مقاومت به دست سید حسن نصرالله، رهبر بزرگ تربیت شدیم، موضعگیری‌های ایشان دستور کار ما است و سخنان او نور راه ما و مسیر ما است. سید حسن نصرالله ما را ترک نکرد و رزمندگان با قاطعیت مبارزه می‌کنند و مردم در عشق او ثابت قدم هستند و امید ما به پیروزی حد و مرزی ندارد. سایه سید حسن نصرالله دشمنان را می‌ترساند و دستور او نافذ است و ما دشمنان را شکست خواهیم داد و آنها را از سرزمین‌مان ریشه‌کن می‌کنیم.

وی ادامه داد: اسرائیل و آنهایی که پشتش هستند، در حال آدم کشی و ارتکاب کشتارها هستند و ما باید در برابر این اقدامات موضعی را اتخاذ کنیم. این رژیم همچنان مرتکب کشتارهایی در حق غیرنظامیان می‌شود. اسرائیل روی جنایاتی که دیگران را می‌ترساند و پذیرش مطلق از سوی آمریکا حساب باز می‌کند.

نمی‌توان لبنان و یا منطقه را از فلسطین جدا کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله افزود: هدف طوفان الاقصی رساندن این پیام به جهانیان است که ۷۵ سال از اشغالگری، کشتارها و حملات گذشت. طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها و تمامی کسانی است که با آنها همراه هستند و نمی‌توان لبنان و یا منطقه را از فلسطین جدا کرد. رژیم اشغالگر تنها با مقاومت از لبنان خارج می‌شود و کشور ما بخشی از طرح توسعه‌طلبانه اسرائیل است. کمک ما به فلسطینی‌ها در واقع کمک به جبهه حق است چراکه آنها صاحب حق هستند و به این ترتیب دامنه طرح توسعه‌طلبانه اسرائیل را محدود می‌کنیم.

آمریکا و اسرائیل به دنبال خاورمیانه‌ای جدید هستند

وی ادامه داد: اگر شیطان بزرگ آمریکا نبود اسرائیل نمی‌توانست چنین کنترلی پیدا کند و آمریکا به دنبال خاورمیانه جدیدی است. کشتارهایی که اسرائیل و آمریکا انجام می‌دهند، به معنای آن است که آن ۲ در ایجاد خاورمیانه‌ای جدید به روش اسرائیل شریک هستند.

نعیم قاسم تصریح کرد: از ما خواسته شد جنگ را متوقف کنیم و بیش از ۱۰ کیلومتر از مرزها دور شویم تا اقدام تحریک‌آمیزی علیه اسرائیل انجام نداده باشیم اما ما بر آتش‌بس در غزه اصرار کردیم. ما به خواسته آنها برای جدا کردن لبنان از غزه تن ندادیم و طرح کنونی طرحی توسعه‌ای است و کسانی که مبارزه می‌کنند، فلسطینی‌ها هستند و ما به آنها کمک می‌کنیم تا از آنها و سرزمین‌مان حفاظت کنیم. ما با طرحی فلسطینی و نه ایرانی روبه‌رو هستیم و این افتخاری برای ایران در حمایت از فلسطین است.

با شرافت مبارزه می‌کنیم

معاون دبیرکل حزب‌الله اظهار کرد: خطاب به کسانی که  درباره خسارات وارده به لبنان صحبت می‌کنند، می‌گوییم، چه کسی مسبب این خسارات است؟ آیا متجاوز عامل نیست؟ آیا کسی که دفاع می‌کند، عامل این خسارت‌ها است؟ وقتی مقابله و جان‌فشانی می‌کنیم و ضرباتی را به آنها وارد می‌کنیم در واقع از نسل‌های آینده حمایت کردیم و مقابله بهایی دارد اما به آزادی منجر می‌شود. با شرافت مبارزه می‌کنیم اما آنها غیرنظامیان، کودکان و زنان و بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهند چراکه طرح اسرائیل طرحی تخریبی و سلبی است.

وی افزود: رژیم اشغالگر به دنبال حمله به فرماندهان و پایگاه‌های نظامی است تا توان ما برای مقابله را نابود کرده و حزب‌الله را از بین ببرد و لبنان جدیدی ایجاد کند اما ما در مقاومت به دست فرمانده بزرگ سید حسن نصرالله تربیت شدیم که میدان‌های نبرد را آکنده از عزم راسخ، جهاد، عزت و پیروزی‌ها کرد.

ما کسانی خواهیم بود که افسار دشمن را به دست خواهیم گرفت

شیخ نعیم قاسم افزود: درست است که ما از ضرباتی که دریافت کردیم، رنج‌هایی را متحمل شدیم اما آنها نتوانستند گام اول را بردارند. رژیم اشغالگر عامدانه نیروهایی از ارتش لبنان و یونیفل را به قتل می‌رساند و عبادتگاه‌ها، مساجد، کلیساها و کاروان‌های حامل کمک‌ها را منفجر می‌کند. وقتی اسرائیل از نیروهای یونیفل خواست (از خاک لبنان) بیرون بروند، سازمان ملل و کشورهای غربی کجا بودند؟ قطعنامه‌های بین‌المللی کجا هستند؟ ما کسانی خواهیم بود که افسار دشمن را به دست خواهیم گرفت و آن را به لانه‌اش بازمی‌گردانیم.

معادله جدیدی را تعیین کردیم

وی ادامه داد: ما دیگر در مرحله کمک‌ و پشتیبانی نیستیم بلکه در مرحله مقابله با جنگ اسرائیل علیه‌مان هستیم، ما معادله میدان را در جبهه‌های مقدم آغاز کردیم. دستاوردهایی که در میدان نبرد در طول ۲ هفته گذشته داشتیم، دستاوردهایی بزرگتر و بهتر از انتظارها بودند چراکه مسوولیت مقاومت ممانعت از پیشروی نیست، بلکه تعقیب است. جوانان رزمنده در انتظار دشمن هستند تا با آن درگیر شوند و ما معادله جدیدی را تعیین کردیم و آن وارد کردن ضربات به دشمن است.

معاون دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: در معادله جدید همانگونه که فرمانده سید حسن نصرالله خواسته بود، تل‌آویو و حیفا و آن سوی حیفا را هدف قرار می‌دهیم. از آنجایی که دشمن کل لبنان را هدف قرار می‌دهد ما حق داریم که هر نقطه‌ای در اراضی اشغالی را هدف قرار دهیم و آن منطقه‌ای که مناسب می‌بینیم را انتخاب خواهیم کرد. دشمن با جا به جایی ضدهوایی‌های زمینی به ما در هدف قرار دادنش کمک می‌کند. ما ارتش دشمن و نقاط استقرار نیروهای آن و پایگاه‌هایش را هدف قرار خواهیم داد. راه‌حل برقراری آتش‌بس است و ما از موضع ضعف صحبت نمی‌کنیم.

رهبری تشکیلاتی خود را مجددا سازماندهی کردیم

شیخ نعیم قاسم گفت: اسرائیلی‌ها نباید (ادعاهای) دولتشان درباره توانمندی‌های ما را باور کنند و مثال این موضوع اسطوره غزه است. مقاومت هرگز شکست نخواهد خورد چراکه مالک این سرزمین است و نیروهای آن شهادت‌طلب هستند و ارتش اسرائیل شکست خواهد خورد و حزب ما با تمامی حملات قدرتمند است. ما مجددا سازماندهی شدیم و رهبری تشکیلاتی خود را ترمیم کردیم و هیچ جای خالی وجود ندارد و حتی در هر جایگاهی، جایگزینی وجود دارد و حزب قدرتمند است و میدان گواه این مساله است.

نعیم قاسم در ادامه خطاب به نیروهای مقاومت نیز گفت: شما مروارید جهاد و مظهر عزت، شرافت و امید و مژده پیروزی هستید، با آنها بجنگید، خداوند آنها را به دستان شما عذاب می‌کند، ما به شما اطمینان زیادی داریم.
 

این میدان است که نتیجه را مشخص می‌کند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به مردم لبنان نیز گفت: حمایت انسان‌دوستانه امروز شما همبستگی را افزایش می‌دهد و به ساخت کشور در کنار هم کمک می‌کند، ما در کنار هم خواهیم بود و هیچ کسی روی چیزی خارج از این چارچوب حساب باز نمی‌کند و این میدان است که همه چیز را تعیین می‌کند.

او خطاب به خانواده‌های نیروهای مقاومت نیز گفت: ای شریف‌ترین انسان‌ها، پیروزی همراه با صبر است، فرزندان شما در میدان نبرد هستند و شما آواره شدید و من به شما همان وعده سید حسن نصرالله را می‌دهم که شما به خانه‌هایتان در حالی که زیباتر از گذشته آنها را خواهید ساخت، باز می‌گردید، ما و شما همگی بر یک مرکب سوار هستیم. حزب‌الله با رزمندگان و امکاناتش و همبستگی حزب و جنبش امل و این مردم که در کنار هم با قدرت و اراده اقدام می‌کنند، قدرتمند است. با تداوم جنگ شهرک‌های خالی از سکنه (صهیونیستی) افزایش پیدا خواهند کرد و صدها هزار بلکه بیش از ۲ میلیون در محدوده خطر قرار خواهند گرفت. حزب‌الله در قلبی که آن را دوست دارد باقی خواهد ماند و این میدان است که نتیجه را مشخص می‌کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
این رژیم جنایتکار ، غاصب ، آپارتاید ، وحشی و ضد بشریت و حتی ضد کره زمین است و انشالله با حمایت حق طلبان سراسر جهان، نابود خواهد شد. انسان های آزاده از هر مذهبی و از هر نژادی و هر جنسیتی و هر ملیتی این جنایتکاران را محکوم و مردم مظلوم لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت را حمایت می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
ما هم جبهه حق هستیم به ما هم کمک کنید.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟