همایش «حزب الله زنده است» در قم برگزار می‌شود

گروه استان‌ها - معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: همزمان با چهلمین روز شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله، همایش "حزب الله زنده است" با حضور میهمانانی از جبهه مقاومت در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۴۸۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ 23 October 2024
|
455 بازدید

به گزارش خبرگزاری تابناک از قم، حجت الاسلام سعید روستا آزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جنگی که امروز جبهه مقاومت در آن قرارگرفته به جرات میتوان به عنوان جنگ جهانی سوم نام برد، اظهار کرد: امروز ما شاهد این هستیم که برخی کشور‌ها به صورت مستقیم و برخی کشور‌ها با سکوتشان از جنایات رژیم کودک کش اشغالگر قدس حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل روزانه صد‌ها کودک و پیر و جوان را به خاک و خون می‌کشاند و سازمان‌های جهانی در برابر این جنایات سکوت اختیار کردند، تصریح کرد: متاسفانه سگ هار آمریکا در منطقه با دیدن این حمایت‌ها هر روز جنایات خود را در منطقه افزایش میدهد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: البته جبهه مقاومت به وعده‌های الهی ایمان دارد و میداند که قطعا پیروز این جنگ تمام عیار خواهد بود و جهانیان نیز به قدرت حزب الله در برابر نظام کفر پی بردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی پویش ایران همدل، افزود: مردم ما بار‌ها ثابت کردند که همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند و در این پویش نیز همانند هشت سال دفاع مقدس در راه حمایت از جبهه مقاومت از مال خود می‌گذرند و در این راه بدنبال سبقت از یکدیگر هستند.
حجت الاسلام روستا آزاد با اشاره به فرارسیدن چهلمین روز شهادت سید محور مقاومت شهید سید حسن نصرالله، تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در راستای عمل به وظیفه خود در قبال جبهه مقاومت همایش "حزب الله زنده" است را با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه چهلمین روز شهادت دبیر کل حزب الله لبنان برگزار می کند.

وی گفت: در این همایش که از خانواده شهید زاهدی، شهید نیلفروشان و شهید سید عباس موسوی تجلیل خواهد شد، از کتاب مقاومت اسلامی از نگاه قرآن و بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری نیز رونمایی خواهد شد.

گفتنی است همایش "حزب الله زنده است" روز دوشنبه هفتم آبان از ساعت ۸:۳۰ در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات