نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال/ سقوط گیتی در شهرری/ صدر مسی شد

هفته نهم لیگ برتر فوتسال با شگفتی همراه بود و صدر جدول دگرگون شد تا مس سونگون برنده واقعی هفته نهم باشد.
کد خبر: ۱۲۶۷۷۲۸
|
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰ 24 October 2024
|
338 بازدید
نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال/ سقوط گیتی در شهرری/ صدر مسی شد
هفته نهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در حالی پیگیری شد که گیتی‌پسند با شکست در شهرری مقابل سفیر گفتمان صدر جدول را دودستی تقدیم مس سونگون کرد.
 
به گزارش سرویس ورزشی تابناک، در مهمترین دیدار عصر امروز که از ساعت 16 به طور همزمان برگزار شد تیم صدرنشین گیتی پسند در شهرری مقابل میزبان خود سفیر گفتمان صف آرایی کرد که شاگردان نصیری در سالنی پر تنش و شلوغ و پر حاشیه موفق شدند نخستین شکست صدرنشین و قهرمان بلامنازع فصل قبل لیگ برتر را ثبت کنند تا شاگردان محمد کشاورز صدر جدول را دوستی تقدیم مس سونگونی کنند که در خانه فولاد هرمزگان را به سختی شکست داده بود. 

لاله‌های نارنجی سونگون که در تعقیب گیتی پسند بودند بالاخره مزد تلاش‌های خود را گرفتند و در روزی که شاگردان کشاورز در شهرری دست‌‎‌ها را به نشان تسلیم مقابل سفیر گفتمان بالا بردند به آب و آتش زدند تا با ذوب فولاد در کوره داغ تبریز مس را تبدیل به طلا کنند آن‌هم بعد از ۴۷۰ روز.

شاگردان بی‌غم و هواداران این تیم که تا هفته نهم این فصل دست از تعقیب گیتی‌پسند برنداشته بودند وقتی سوت پایان در شهرری به صدا درآمد و خبر شکست گیتی به تبریز مخابره شد، سالن پورشریفی را روی سرشان گذاشتند.

در پایان هفته نهم مس سونگون ۲۳ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. گیتی پسند هم با ۲۲ امتیاز به جایگاه دوم سقوط کرد. پالایش بندرعباس هم با ۱۹ امتیاز جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد.

 
نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:
 
نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال/ سقوط گیتی در شهرری/ صدر مسی شد
 
جدول لیگ برتر در پایان هفته نهم به این شرح است:
 
نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال/ سقوط گیتی در شهرری/ صدر مسی شد
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات