برق گرفتگي در ايستگاه اتوبوس؛ نوجواني در يك قدمي مرگ

عصر يكشنبه 26 دي پسرم به دنبال خروج از آموزشگاه زبان حوالي محله قلهك به سوي خانه در حركت بود كه ناگهان هنگام عبور از كنار ايستگاه اتوبوس روبه‌روي بيمارستان ايرانمهر – در خيابان شريعتي – بر اثر برق گرفتگي شديد دچار تشنج شد و نيمه جان روي زمين افتاد.
کد خبر: ۱۴۴۶۲۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳ 27 January 2011
|
6938 بازدید
ایران: پسر نوجوان كه در ايستگاه اتوبوس شهري دچار برق گرفتگي شده همچنان در حالت «كما» با مرگ دست و پنجه نرم مي‌كند و پزشكان وضعيت او را وخيم اعلام كرده‌اند.

اين در حالي است كه به گفته اهالي محل تاكنون چند تن ديگر از شهروندان در همين ايستگاه دچار برق گرفتگي و حادثه شده بودند. يوسف اسلامي پدر عليرضا – 16 ساله – درباره اين حادثه هولناك گفت: عصر يكشنبه 26 دي پسرم به دنبال خروج از آموزشگاه زبان حوالي محله قلهك به سوي خانه در حركت بود كه ناگهان هنگام عبور از كنار ايستگاه اتوبوس روبه‌روي بيمارستان ايرانمهر – در خيابان شريعتي – بر اثر برق گرفتگي شديد دچار تشنج شد و نيمه جان روي زمين افتاد.

همان موقع شاهدان با مشاهده اين صحنه دلخراش بلافاصله پيكر پسرم را به بيمارستان ايرانمهر منتقل كردند. پزشكان نيز پس از معاينات لازم اعلام كردند عليرضا به خاطر شدت مصدوميت به كما رفته است.

بنابراين بلافاصله پسرم را در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري كردند. پدر نوجوان مصدوم در ادامه گفت: در حال حاضر شكايتي عليه شهرداري منطقه و مسئولان مربوطه از جمله اداره برق مطرح كرده‌ام‌. پرونده نيز از سوي داديار دادسراي ونك در حال رسيدگي است. وي افزود: بعد از اين حادثه دلخراش چندين بار با شهرداري تماس گرفتم و موضوع را با آنها در ميان گذاشتم.

اما تاكنون هيچ پاسخي نشنيده‌ام. اين در حالي است كه شرايط جسمي پسرم بشدت وخيم است و نمي‌دانم مسئولان شهرداري چرا تاكنون به اين موضوع توجهي نكرده‌اند. يكي از شاهدان حادثه كه پسر مصدوم را به بيمارستان منتقل كرده بود نيز به خبرنگار ما گفت: اين ايستگاه حدود يك سال قبل راه‌اندازي شده است. حال آنكه پيمانكار براي روشن كردن لامپ‌هاي داخل ايستگاه سيم‌كشي غيرمجاز كرده است.

بنابراين در مواقع بارندگي شاهد اتصالي سيم‌ها و بروز حادثه براي رهگذران يا مسافران اتوبوس هستيم. البته بارها اين موضوع را به مسئولان شهرداري اعلام كرده‌ايم. متأسفانه تاكنون هيچ كس به اين موضوع كه با جان مردم سر و كار دارد توجهي نكرده بود تا اينكه پس از بروز حادثه دلخراش براي پسر نوجوان رهگذر مسئولان شهرداري و اداره برق رسيدگي به موضوع را در دستور كار قرار دادند. گفتني است پزشكان حال عليرضا را بشدت وخيم اعلام كرده‌اند. با اين وجود تلاش تيم پزشكي براي نجات جانش همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟