شكار زنان در خودروهاي گرانقيمت

سارق زورگير پس از انتقال به كلانتري منكر سرقت از زن جوان در فرمانيه شد اما وقتي شاكي به مأموران گفت هنگام دزدي، دست متهم را گاز گرفته مأموران با كشف رد دندان، قفل سكوت مرد تبهكار را شكستند.
کد خبر: ۱۴۵۳۳۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۳ 31 January 2011
|
29079 بازدید
ایران: كشف رد دندان‌هاي يك زن روي دست مرد تبهكار، قفل سكوت شكارچي رانندگان زن خودروهاي مدل بالا را شكست.

ششم بهمن زني هراسان به كلانتري 101 تجريش رفت و از سرقت تلفن همراه، پول و مداركش به دست يك زورگير خبر داد و به مأموران گفت: «ساعتي قبل سوار بر خودروي گرانقيمتم در حوالي محله فرمانيه پشت چراغ قرمز ايستاده بودم كه ناگهان مرد نقابداري در ماشين را باز كرد و روي صندلي عقب نشست.در حالي كه شوكه بودم و زبانم بند آمده بود با تهديد كارد، پول، مدارك و تلفن همراهم را سرقت كرد و رعدآسا گريخت.»

پس از اين شكايت با دستور سرهنگ سعيد كفاشي- رئيس كلانتري101 تجريش- تيم‌هاي پليس به جست‌وجو در منطقه پرداختند تا اينكه سه روز بعد و در جريان عمليات نامحسوس، عصر شنبه- 9 بهمن- متهم را هنگام سرقت از راننده زن يك دستگاه خودروي سوزوكي در حوالي چهارراه پارك وي شناسايي و دستگيرش كردند. مأموران در بازرسي بدني «مهدي»- 29 ساله- نيز يك قبضه قمه، ماسك و يك جفت جوراب زنانه كشف كردند.

سارق زورگير پس از انتقال به كلانتري منكر سرقت از زن جوان در فرمانيه شد اما وقتي شاكي به مأموران گفت هنگام دزدي، دست متهم را گاز گرفته مأموران با كشف رد دندان، قفل سكوت مرد تبهكار را شكستند.

مرد معتاد كه هيچ راهي براي فرار از اعتراف نداشت گفت: با پرسه زدن در خيابان‌هاي شمال شهر، طعمه‌هايم را از ميان سرنشينان زن در خودروهاي گرانقيمت شناسايي كرده نقشه سرقت را عملي مي‌كردم.

رئيس كلانتري 101 تجريش از افرادي كه به اين شيوه هدف سرقت قرار گرفته‌اند خواست براي شناسايي متهم و طرح شكايت به كلانتري تجريش مراجعه كنند.وي همچنين به زنان هشدار داد: هنگام رانندگي درهاي خودرو را قفل كنند و كيف و تلفن همراه خود را در معرض ديد قرار ندهند و همواره مراقب چنين تبهكاران در كمين نشسته باشند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟