تيراندازي برادر 11 ساله به خواهر 9 ساله

«معلم كلاس متوجه حال بد اين دختر مي‌شود. او در ابتدا همه چيز را انكار مي‌كند و مي‌گويد حالش خوب است تا اينكه مسئله تيراندازي را عنوان مي‌كند. خوشبختانه گلوله به اعضاي حياتي او آسيبي وارد نكرده و از پشت از بدن اين دختر خارج شده است. من تصاوير زخم اين دختر را ديدم و در تعجبم كه او چگونه درد اين زخم را تحمل مي‌كرده است.»
کد خبر: ۱۴۶۶۲۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۰ 07 February 2011
|
5131 بازدید
تهران امروز: دختر 9 ساله آمريكايي كه به صورت تصادفي از سوي برادر 11 ساله‌اش هدف شليك گلوله قرار گرفته بود به صورت معجزه آسايي نجات يافت. اين دو كودك در خانه شان در ويسكانسين تنها بودند كه صداي پارس سگ شان را مي‌شنوند و به گمان اينكه كسي قصد ورود به خانه را دارد اسلحه پدرشان را برمي دارند.

در اين ميان برادر بزرگ تر اين دختر كه 11 سال سن دارد به اشتباه به سمت خواهرش شليك مي‌كند.هر چند اين گلوله به پايين گلوي اين دختر اصابت مي‌كند اما به اعضاي حياتي او صدمه‌اي وارد نكرده و اين خواهر و برادر براي اينكه از سوي پدرشان مواخذه نشود. اين مسئله را از او مخفي مي‌كنند. برادر گلوي خواهرش را باندپيچي مي‌كند و آنها از اين مسئله با كسي صحبت نمي‌كنند.

پدر خانواده روز بعد كه بچه‌ها را به مدرسه مي‌برد باز هم متوجه موضوع مشكوكي نمي‌شود اما معلم اين دختر كه متوجه حال بد او مي‌شود از او مي‌پرسد كه آيا مشكلي دارد و او در پاسخ مي‌گويد برادرش شب گذشته به او شليك كرده است. پس از اين اتفاق معلم آمبولانس و پليس را خبر كرده و اين دختربچه به بيمارستان منتقل مي‌شود.

جيم رانگ از پليس گرين بي‌ در اين باره مي‌گويد: «معلم كلاس متوجه حال بد اين دختر مي‌شود. او در ابتدا همه چيز را انكار مي‌كند و مي‌گويد حالش خوب است تا اينكه مسئله تيراندازي را عنوان مي‌كند. خوشبختانه گلوله به اعضاي حياتي او آسيبي وارد نكرده و از پشت از بدن اين دختر خارج شده است. من تصاوير زخم اين دختر را ديدم و در تعجبم كه او چگونه درد اين زخم را تحمل مي‌كرده است.»

اين دختر هم اكنون در بيمارستان است و به عمل جراحي نيازي ندارد و تا چند روز آينده از بيمارستان مرخص خواهد شد.

در حال حاضر اداره حمايت از كودكان ويسكانسين در حال بررسي اين مسئله است كه آيا اتهامي متوجه پدر اين دختر هست يا خير؟ آنها مي‌گويند او در نگهداري از دو كودكش قصور كرده و با پنهان نكردن اسلحه‌اي كه در خانه داشته جان آنها را به خطر انداخته است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟