ردیابی اعضای یک خانواده در شبکه سازمان‌یافته سرقت

متهمان دستگیرشده در اعترافات خود بیان داشتند که پدر آنان نیز نقش موثری در فروش خودروهای سرقتی داشته که با راهنمایی آنان، پدرشان نیز دستگیر و این خانواده سارق 7 همدستشان را نیز معرفی کردند که در عملیات‌های مختلف دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۷۰۸۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۹ 09 February 2011
|
2606 بازدید
وطن امروز: 3 برادر و پدر خانواده، دزدان حرفه‌ای 150 خودروی مدل‌بالا بودند که میلیون‌ها تومان به جیب زدند.

سردار اکبر شاهی با اعلام خبر متلاشی شدن یکی از بزرگ‌ترین باندهای سرقت خودروهای مدل‌بالا گفت: چند ماه پیش گزارش‌های متعددی درباره سرقت‌ خودروهای مدل بالا در اختیار پلیس آگاهی استان تهران و البرز قرار گرفت. با ارجاع مشخصات لازم و با تجزیه و تحلیل کارآگاهان و مراجعه آنان به بانک اطلاعاتی مجرمان و تحلیل و بررسی دقیق شیوه و شگرد سرقت دزدان، چند مجرم حرفه‌ای در زمینه سرقت خودرو شناسایی و توسط کارآگاهان زیر نظر قرار گرفتند.

وی افزود: کارآگاهان با عملیات‌های جداگانه و با زیر نظر گرفتن شبانه‌روزی دزدان، مخفیگاه آنان را در محمد‌شهر کرج شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

به گفته اکبرشاهی، 3 دزد با یکدیگر برادر بودند و کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه آنان یک خودروی سرقتی زانتیا و یک عدد خودروی سرقتی 405 و یک سلاح کمری را کشف و توقیف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیرشده در اعترافات خود بیان داشتند که پدر آنان نیز نقش موثری در فروش خودروهای سرقتی داشته که با راهنمایی آنان، پدرشان نیز دستگیر و این خانواده سارق 7 همدستشان را نیز معرفی کردند که در عملیات‌های مختلف دستگیر شدند.

سردار اکبرشاهی افزود: بر اساس اعترافات متهمان، آنان با خرید خودروهای تصادفی مدل‌بالا در استان‌های مرکزی و جنوبی اقدام به سندسازی و جعل پلاک می‌کردند و منطبق با اسناد جعلی خودروهای سرقتی را به فروش می‌رساندند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟