كلاهبرداري 380 ميليون توماني زوج رمال

اين زن و شوهر كه ارشاک – ن و فاطمه – م نام داشتند پس از با خبر شدن از مشكلات ما گفتند اينجا براي شما كاري نمي‌توان كرد و بايد به‌طور حضوري به منزل شما مراجعت كنيم.آنها پس از مدت طولاني رفت و آمد به منزل ما و آشنايي با زير و بم زندگي ما وعده دادند كه قادر به حل مشكل ما با استفاده از نيروهاي ماوراي‌طبيعي و كمك اجنه هستند
کد خبر: ۱۴۷۸۲۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۲ 13 February 2011
|
3373 بازدید
تهران امروز: مبلغ بالاي يك كلاهبرداري رمالانه از يك زن و شوهر، ماموران پليس آگاهي مازندران را در حيرت فرو برد.

چند روز پيش مردي ثروتمند به پليس آگاهي ساري آمده و با طرح شكايتي گفت: مدتي بود به اين در و آن در مي‌زدم تا مشكلي كه براي فرزندانم پيش آمده است برطرف شود اما هر چه اين ور و ‌آن‌ور مي‌رفتم فايده‌اي نداشت و مثل اينكه تمام درها به رويم بسته شده بود.

يك‌روز توسط يكي از آشنايان با خبر شدم زن و شوهري در شهرمان سكونت دارند كه با اجنه و با عوالم غيب ارتباط دارند. با خوشحالي اين خبر را به همسرم دادم و به اتفاق به منزل اين زوج رفتيم. خانه اين زوج مرموز به نظر مي‌رسيد و پر از ادعيه‌هاي عجيب و غريب بود كه روي پوست نوشته شده بود.

اين زن و شوهر كه ارشاک – ن و فاطمه – م نام داشتند پس از با خبر شدن از مشكلات ما گفتند اينجا براي شما كاري نمي‌توان كرد و بايد به‌طور حضوري به منزل شما مراجعت كنيم.آنها پس از مدت طولاني رفت و آمد به منزل ما و آشنايي با زير و بم زندگي ما وعده دادند كه قادر به حل مشكل ما با استفاده از نيروهاي ماوراي‌طبيعي و كمك اجنه هستند.

من كه متوجه منظور آنها شده بودم پاسخ دادم خرج كردن پول در اين راه براي من چندان سخت نيست و حاضرم به خاطر حل مشكلات فرزندانم هر بهايي را بپردازم. آنها نيز پس از شنيدن حرف‌هاي من گفتند به اميد خدا شما از اين درد و رنج خلاص مي‌شويد.

رفت و آمد و رابطه ما ادامه داشت و هر بار اين زوج به بهانه انجام كار خير و كمك كردن به ايتام وفقرا و...مبلغ زيادي را از ما گرفته و قول حل مشكل‌مان را مي‌دادند.ما هم كه تحت تاثير اقدامات متظاهرانه اين دو نفر قرار گرفته بوديم به نوعي دچار اين باور و تلقين شده بوديم كه گره زندگيمان در حال گشوده شدن است.

پس از مدتي كه به خودمان آمديم مشاهده كرديم كه اين زن و مرد رمال روي هم رفته مبلغ 380 ميليون تومان از ما پول گرفته‌اند و جز وعده سرخرمن دادن كاري براي ما نكرده اند. حالا ما آمده ايم تا از دست اين زوج فالگير شكايت كنيم.

پس از تشكيل پرونده ماموران پليس به مخفيگاه اين زوج كلاهبردار رفته و آنها را به همراه مقداري كوزه، رمل و اسطرلاب، مقدار زيادي ادعيه نوشته شده روي پوست و...بازداشت كردند.

اين زوج رمال كه اجنه و ادعيه شان نتوانسته بود براي آنها كاري كند پس از دستگيري با اعتراف به كلاهبرداري گفتند: چون اين زن و شوهر را داراي زمينه فكري مناسبي براي اين كار ديديم و از طرفي از ثروت آنها هم آگاه بوديم اين نقشه را كشيده و با دريافت مبلغ 380 ميليون تومان پول از آنها، آپارتمان و زميني خريده و مقداري را نيز صرف امورات شخصي خود كرديم.

با اين اعترافات اين كلاهبرداران با قرار وثيقه 400ميليون توماني روانه زندان شدند تا به اتهامات آنها رسيدگي شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟