تلاش براي يافتن جنازه مادر زير جاده

با پیگیری هایی که گیل داشته پرونده مادرش در سال 1990 از گمشده به مظنون به قتل تغییر پیدا کرد وحالا گیل اصرار دارد که مادرش درجایی زیر جاده دفن شده است و هرگز گم نشده بود.
کد خبر: ۱۵۱۱۴۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۹ 01 March 2011
|
5382 بازدید
تهران امروز: 24 سال است كه از مادرش خبر ندارد.همه معتقدند مادرش گم شده اما او مي گويد که مادرش 24 سال پیش گم نشده بلکه کشته شده و زیر جاده ای که به شهر اسلیولیک ایالت آلبرتا می رود دفن شده است.

اعضای خانواده او معتقدند همسر سابق گیل مسئول گم شدن مادر 49 ساله خانواده بوده و او را به قتل رسانده است . او در آن زمان کارگر ساختمانی بود .

گیل که حالا در شهر سالمون آرم درایالت بریتیش کلمبیا زندگی می کند به خبرگزاری رویترز گفت :«من باید اطلاعات آخرین کاری که او در این منطقه داشت را به‌دست آورم وباید بدانم آخرین جاده ای که او روی آن کار می کرد دقیقا کجا بوده .»

ایده قتل مادرش حدود 10 سال پیش به ذهن گیل رسید و حالا او تصور می کند با وجود رادارهایی که می توانند اجسام موجود در زیر زمین را نشان دهند، امکان پیدا کردن مادرش هم وجود دارد . چند هفته پس از این حادثه همسر سابق گیل از او جدا شد و به ایالت بریتیش کلمبیا رفت . او سابقه حمله و رانندگی در حین مستی را داشت و جالب اینکه در سال 1997 توسط راننده مستی در منطقه ابوتسفورد بریتیش کلمبیا کشته شد. با پیگیری هایی که گیل داشته پرونده مادرش در سال 1990 از گمشده به مظنون به قتل تغییر پیدا کرد وحالا گیل اصرار دارد که مادرش درجایی زیر جاده دفن شده است و هرگز گم نشده بود.

گیل در ادامه درباره ادامه تحقیقاتش می گوید:«ما هنوز مراسم تشییع جنازه برای او نداشته ایم و من هنوز از بابت پیدا کردن مادرم هیجان‌زده هستم .اگر بتوانم جنازه او را پيدا كنم به آرامش خواهم رسيد.»

28 فوريه 2011
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟