شك كشنده به سرباز وظيفه

من و محمد با هم دوست بوديم. از مدتي پيش به بعضي رفتارهاي وي مشكوك شده و بر سر مسئله‌اي ناموسي با وي مشكل پيدا كردم. روز حادثه با محمد از شهر خارج شده و اين مسئله را رودرو به او گفتم. سر همين موضوع بين‌مان مشاجره‌اي پيش آمد و من هم كه طاقت شنيدن حرف‌هاي او را نداشتم چاقويي را كه همراه داشتم از جيبم بيرون آورده و چندين ضربه محكم به شكم وي زدم.بعد هم جسد او را به شهر آورده و در تاريكي شب در خيابان رها كرده و از آنجا دور شدم.
کد خبر: ۱۶۱۷۲۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۹ 30 April 2011
|
7631 بازدید
تهران امروز: 19 فروردين ماه امسال شهروندي با پليس 110 دامغان تماس گرفته و از كشف جسد جواني حدودا 25 ساله در حاشيه خيابان شهداي دامغان اين شهر خبر داد.

پس از حضور ماموران و بررسي جنازه مشخص شد مقتول بر اثر ضربات متعدد جسمي برنده مانند چاقو به قتل رسيده است.

با حضور بازپرس ويژه قتل دامغان و تيمي از كارآگاهان دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني صادر شد. بررسي‌ها روي جنازه مقتول نشان داد كه وي بر اثر جراحت و خونريزي شديد ناشي از اصابت ضربات چاقو به شكم خود جانش را از دست داده است.

ادامه تحقيقات روشن كرد جسد متعلق به سرباز وظيفه سيد محمد.ش 25 ساله است كه در ايام مرخصي خود به سر مي‌برده است.

سه روز پس از پيدا شدن جنازه در حالي كه تحقيقات براي شناسايي و دستگيري قاتل ادامه داشت ماموران با خودرويي مواجه شدند كه كنار يكي از خيابان‌هاي دامغان به حال خود رها شده بود.آنها به اين اتومبيل مشكوك شده و بعد از بررسي پلاك و استعلام از راهنمايي رانندگي به اين نتيجه رسيدند كه خودرو مورد نظر متعلق به مقتول است.

كارآگاهان در پيگيري‌هاي خود متوجه خصومت شخصي مقتول با جواني 19 ساله شدند.

اين شخص با اقدامات پليسي شناسايي و حكم جلب وي صادر شد. هر چند اين نوجوان هر گونه نقش داشتن خود در اين ماجرا را انكار مي‌كرد ولي سرانجام دچار تناقض گويي شد.

پليس كه علاوه بر اظهارات ضد و نقيض متهم به مداركي نيز مبني بر دخالت وي در قتل مقتول دست يافته بود تحقيقات خود را ادامه داده و سرانجام وي لب به اعتراف باز كرد.

جوان 19 ساله انگيزه خود را از اين جناي مسائل ناموسي دانسته و گفت: من و محمد با هم دوست بوديم. از مدتي پيش به بعضي رفتارهاي وي مشكوك شده و بر سر مسئله‌اي ناموسي با وي مشكل پيدا كردم. روز حادثه با محمد از شهر خارج شده و اين مسئله را رودرو به او گفتم. سر همين موضوع بين‌مان مشاجره‌اي پيش آمد و من هم كه طاقت شنيدن حرف‌هاي او را نداشتم چاقويي را كه همراه داشتم از جيبم بيرون آورده و چندين ضربه محكم به شكم وي زدم.بعد هم جسد او را به شهر آورده و در تاريكي شب در خيابان رها كرده و از آنجا دور شدم.

با اين اعترافات صريح،‌متهم به محل جنايت برده شده و پس از بازسازي صحنه قتل تحويل مقامات قضايي شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟