اعلام نام های شش لیدر شرکت های هرمی؛

دستگیری لیدرهایی با 9 میلیارد و 600 میلون تومان کلاهبرداری+تصاویر

بنا بر اطلاعات دریافتی، به دنبال عزم راسخ همه نهادهای مسئول کشور به ویژه دستگاه قضایی و معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات، میزان خروج سرمایه ملی کشور توسط شرکت های هرمی کوئیست از 16000 یو وی (UV) به 800 یو وی (UV) در هفته کاهش یافته است.هر واحد یو وی کوئست به ارزش پانصد هزار تومان است.
کد خبر: ۱۶۲۰۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹ 01 May 2011
|
31576 بازدید
سرویس «تابناک اجتماعی» ـ نیروهای اطلاعاتی با انجام عملیات های ضربتی در سال جاری، توانستند هشتصد عضو فعال شرکت های هرمی را شناسایی و دستگیر کنند که نام شش لیدر اصلی این شرکت ها منتشر شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، نیروهای اطلاعاتی پس از ماه ها تحقیق و بررسی و عملیات تجسس در یک سال گذشته، موفق به متلاشی کردن ده ها شرکت هرمی شده و بیش از هشتاد سرشاخه و هفتصد عضو فعال این شرکت ها را دستگیر و با حکم دادگاه روانه زندان کردند.

در عملیات هایی که از آغاز امسال انجام شده و تا نابودی کامل این دسیسه های هرمی ادامه خواهد داشت، تاکنون هشتصد نفر دستگیر شده اند که در میان آنها، هشتاد سرشاخه و لیدر به چشم می خورند که همگی در زندان هستند.

بنا بر این گزارش، شش سرشاخه اصلی شرکت های هرمی به نام های مهران عنقایی، شایان امیری، مرتضی زینعلی، دیاکو صداقت، عثمان خوش رو نصب و پدرام علی یار در سال جاری دستگیر شدند و هم اکنون در زندان اوین هستند.

در عملیاتی که امروز با همکاری پلیس آگاهی و وزارت اطلاعات انجام و منجر به دستگیری 150نفر شد، تنها با نابودی یک دفتر لیدری در تهران ـ که محل اسکان برخی تاپ لیدرها و سرشاخه های اصلی آنها بود ـ سه نفر از سرشاخه های اصلی که مدت ها تحت تعقیب بودند، دستگیر شدند.

مجموعه کلاهبرداری این سه نفر که بیش از هفت هزار نفر زیرشاخه داشته اند، تاکنون 9 میلیارد و 600 میلیون تومان برآورد شده است.

بنا بر این گزارش، در راستای مبارزه با شرکت های هرمی، عملیات های وزارت اطلاعات شکل جدیدی به خود گرفته و تا نابودی کامل این دسیسه های هرمی ادامه خواهد داشت.

بنا بر اطلاعات دریافتی، به دنبال عزم راسخ همه نهادهای مسئول کشور به ویژه دستگاه قضایی و معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات، میزان خروج سرمایه ملی کشور توسط شرکت های هرمی کوئیست از 16000 یو وی (UV) به 800 یو وی (UV) در هفته کاهش یافته است؛ هر واحد یو وی کوئست به ارزش پانصد هزار تومان است.


اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟