ربودن دختر مورد علاقه پس از قطع رابطه

در تحقيقاتي كه از راننده و سرنشين خودرو به عمل آمد مشخص شد كه آنها قبلا با يكديگر رابطه دوستي داشته‌اند و به دنبال قطع ارتباط از سوي زن جوان مردآدم ربا كه «مقصود – ب» نام دارد وي را با تهديد چاقو از منزلش واقع در تبريز ربوده و به سمت اصفهان در حركت بوده كه توسط ماموران دستگير مي‌شود.
کد خبر: ۱۶۹۵۶۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸ 09 June 2011
|
4127 بازدید
تهران امروز: مردي كه زن جواني را در تبريز ربوده بود توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شاهين شهر اصفهان دستگير و گروگان وي آزاد شد.

سرهنگ «محمد رضا خدادوست» فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه استان اصفهان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: درپي تماس تلفني يك شهروند با مركز فوريت‌هاي پليسي 110مبني بر اينكه زن جواني با پرتاب كردن يك يادداشت به بيرون از خودرو ادعا كرده كه توسط راننده يك دستگاه خودرو سوزوكي ربوده شده موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: بلافاصله با توجه به مسير حركت خودرو مذكور، ماموران در قالب تيم‌هاي محسوس و نامحسوس در ايست بازرسي‌هاي اين فرماندهي در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان مستقر شدند.

اين مقام مسئول تصريح كرد: خودرو سوزوكي در يكي از محورهاي شهرستان رويت و پس ازتعقيب و گريز نه چندان طولاني متوقف شد. فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر گفت: با توقف خودرو زن جوان كه «آرزو –ب» نام دارد از ماموران درخواست كمك كرد و ادعا نمود كه در تبريز توسط راننده خودرو ربوده شده است.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: در تحقيقاتي كه از راننده و سرنشين خودرو به عمل آمد مشخص شد كه آنها قبلا با يكديگر رابطه دوستي داشته‌اند و به دنبال قطع ارتباط از سوي زن جوان مردآدم ربا كه «مقصود – ب» نام دارد وي را با تهديد چاقو از منزلش واقع در تبريز ربوده و به سمت اصفهان در حركت بوده كه توسط ماموران دستگير مي‌شود.

سرهنگ «خدادوست» درپايان خاطرنشان كرد: با تماسي كه با پليس آگاهي تبريز گرفته شد مشخص شد پرونده‌اي در اين خصوص تحت عنوان آدم‌ربايي و تهديد با سلاح سرد در آن پليس تشكيل شده كه با هماهنگي قضايي متهم دستگير شده به پليس آگاهي تبريز تحويل داده شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟