برق طلاهاي پيرزن میهمانان را قاتل كرد

متهمان كه مادر و پسر و داراي سابقه كيفري بودند با آشنايي قبلي كه با مقتول داشتند در پوشش مهمان وارد منزل وي شده و با نقشه قبلي و وسوسه سرقت طلاهاي پيرزن در يك فرصت مناسب وي را خفه كرده و پس از بستن دست و پاي او اموال و جواهرات و اسناد و مدارك وي را به سرقت بردند
کد خبر: ۱۷۰۶۲۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۶ 14 June 2011
|
3967 بازدید
ملت ما: ماموران پليس آگاهي شهرستان پاكدشت، مادر و پسري كه به انگيزه سرقت طلا و جواهرات يك پيرزن وارد منزل وي شده و او را به قتل رسانده بودند شناسايي و دستگير كردند.سرهنگ جمال نيك‌جو، فرمانده انتظامي شهرستان پاكدشت گفت: باوقوع قتل زني 52 ساله، بررسي و رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع و رعب و وحشتي كه در اهالي محل به واسطه اين قتل ايجاد شده بود، ماموران بلافاصله تحقيقات و بررسي‌هاي خود را درباره علل و انگيزه‌هاي وقوع قتل و جمع‌آوري اسناد و مدارك آغاز كرده و در تحقيقات خود دريافتند مقتول پس از سرقت اموال و طلا و جواهرات و مدارك هويتي‌اش، به شكل مرموز و پيچيده‌يي به قتل رسيده است.

نيك‌جو ادامه داد: ماموران در بررسي صحنه جرم، مقتول را در حالي كه با طناب خفه شده و دست و پايش بسته و طلاهايش را به زور از دستش خارج كرده بودند مشاهده كردند.

وي گفت: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و وجود دلايل و مدارك لازم، متهمان را دستگير و در بازرسي از منزل آنها مقاديري مواد مخدر و مدارك مسروقه مقتول اعم از دفترچه‌هاي بانكي و مدارك هويتي و مهرهاي ممهور به نام مقتول كشف و ضبط كردند.


وي درباره شيوه سرقت و ارتكاب قتل توسط متهمان نيز گفت: متهمان كه مادر و پسر و داراي سابقه كيفري بودند با آشنايي قبلي كه با مقتول داشتند در پوشش مهمان وارد منزل وي شده و با نقشه قبلي و وسوسه سرقت طلاهاي پيرزن در يك فرصت مناسب وي را خفه كرده و پس از بستن دست و پاي او اموال و جواهرات و اسناد و مدارك وي را به سرقت برده و با در دست داشتن مدارك هويتي مقتول اقدام به خريد چندين خط تلفن همراه با آدرس‌هاي واهي در تهران بزرگ كرده و قصد تنظيم وكالتنامه‌يي براي برداشت از حساب سپرده مقتول را نيز داشتند.

نيك‌جو تصريح كرد: با شناسايي و دستگيري متهمان اصلي و اعتراف آنها به قتل مقتول و انگيزه سرقت اموال و اسناد و مدارك و طلاجات وي، تعداد 12 نفر از مالخران و اراذل و اوباش سابقه‌دار مرتبط با وقوع قتل نيز در منزلي كه پاتوق اين افراد بود شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان پاكدشت در خاتمه ابراز داشت: با اعتراف متهمان، صحنه و زمان وقوع جرم در حضور قاضي پرونده بازسازي و متهمان با حكم قضايي روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟