روياي سفر به انگلستان با كلاهبرداري نقش برآب شد

در پي وقوع يك فقره كلاهبرداري از يك شهروند شاهين‌شهري با وعده و وعيد اقامت در كشور انگلستان و دادخواهي وي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۲۵۷۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱ 23 June 2011
|
3255 بازدید
قدس: فردي كه با وعده و وعيد اقامت كشور انگلستان اقدام به كلاهبرداري 80 ميليون ريالي از شهروندي در شاهين‌شهر اصفهان كرده بود توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ «محمدرضا خدادوست»، فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه استان اصفهان گفت: در پي وقوع يك فقره كلاهبرداري از يك شهروند شاهين‌شهري با وعده و وعيد اقامت در كشور انگلستان و دادخواهي وي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت. وي افزود: در تحقيقات انجام شده مشخص شد فردي به نام «مرتضي –س» با دادن وعده اقامت در كشور انگلستان به يكي از شهروندان، 80 ميليون ريال از وي كلاهبرداري كرده و متواري شده بود.

اين مقام مسوول تصريح كرد: با به‌كارگيري اقدامات ويژه پليسي و تحقيقات ميداني نهايتا مخفيگاه اين متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي ماموران به محجل مورد نظر اعزام شدند. فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر گفت: متهم در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه دستگير و پس از انتقال به آگاهي صراحتا به بزه انتسابي اقرار كرد.

سرهنگ «خدادوست» در پايان با بيان اينكه متهم به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي به شهروندان توصيه كرد: در سفر‌هاي خود بويژه سفرهاي خارج از كشور به افراد و موسسات غيرمجاز اطمينان نكرده و از دادن وجه نقد به اينگونه افراد و موسسات جدا پرهيز كنند و سعي كنند جهت اطمينان خاطر از موسسات و شركت‌هاي مجاز كه داري مجوز قانوني هستند براي استفاده از اينگونه خدمات استفاده كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟