دوربین مداربسته میهمان كج‌دست‌ را لو داد

در اين لحظه زن 44 ساله با ديدن اين تصوير بيهوش شد و به زمين افتاد. در تحقيقات بعدي پرونده مشخص شد كه سارق عابربانك يكي از بستگان نزديك مالباخته است.
کد خبر: ۱۷۲۹۰۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶ 25 June 2011
|
5382 بازدید
وطن امروز: پسر جواني كه در ميهماني فاميلي، از خانه يكي از اقوام خود سرقت كرده بود با بررسي تصاوير دوربين مداربسته دستگير شد.

زن 44 ساله‌اي با تنظيم دادخواستي به كلانتري 35 مشهد مراجعه كرد و گفت: فرد ناشناسي كارت عابربانكم را كه داخل كشوي كمد بوده، ربوده و از حساب بانكي‌ام مبلغ يك‌ميليون و 300 هزار تومان به سرقت برده است.

در پي اعلام اين شكايت، افسران آگاهي كلانتري 35 مشهد تحقيقات وسيع خود را آغاز كردند و پس از انجام تحقیقات نخست مشخص شد شاكي در زمان مفقود شدن كارت عابربانك در خانه‌اش ميهماني فاميلي برگزار كرده است.

 ماموران انتظامي در ادامه به بررسي تصاوير دوربين مداربسته بانكي كه دزد در آن شعبه اقدام به برداشت وجه كرده بود، پرداختند و چهره متهم را به شاكي پرونده نشان دادند. در اين لحظه زن 44 ساله با ديدن اين تصوير بيهوش شد و به زمين افتاد. در تحقيقات بعدي پرونده مشخص شد كه سارق عابربانك يكي از بستگان نزديك مالباخته است. ماموران انتظامي متهم را بلافاصله دستگير و به مراجع قضايي معرفي كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟