مرد اماراتي با 17 همسر در پي ازدواج مجدد

کد خبر: ۱۷۴۲۲۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲ 02 July 2011
|
8766 بازدید
داد محمد مراد عبدالرحمان شهروند اماراتي كه در حادثه‌اي يكي از پاهاي خود را از دست داده و تاكنون از 17 همسر صاحب بيش از 90 فرزند شده است، همچنان به دنبال ازدواج‌هاي ديگري است.

به گزارش جام جم، وي يكي از خواسته‌هايش را دستيابي به ركورد بيش از 100 فرزند مي‌داند و مي‌گويد: در اين باره به پدرم قول داده‌ام، در نتيجه براي عمل به قولم در پي انتخاب همسران جديدي هستم.

داد محمد اولين بار سال 1967 ازدوج كرد، اما پس از اين ازدواج 16 بار ديگر رخت دامادي پوشيد و هر بار از مليت‌هاي مختلف همسر اختيار كرد. در اين خبر آمده است اين مرد كه از ساكنان راس‌الخيمه است، در حال حاضر 4 زن دارد و زنان ديگرش بازنشسته شده‌اند و حقوق ماهانه دارند. فرزند بزرگ داد محمد 36 ساله و كوچك‌ترين آنها 3 ماهه است، ضمن اين‌ كه 2 فرزند نيز در راه دارد.

به گزارش پايگاه خبري نسيج، داد محمد مي‌گويد اولين بار در سال 1967 ازدواج كرد و از همسر اولش 13 فرزند دارد، اما پس از مدتي اين همسرش در گذشت، در نتيجه با همسران ديگري ازدواج كرد و همسرانش از مليت‌هاي مختلف از جمله مغربي، ايراني، پاكستاني، هندي و عماني هستند. تعداد فرزندان و نوه‌هاي داد محمد در اين خبر 142 نفر اعلام شده است. وي مي‌گويد: يكي از پسرانم تاكنون 3 همسر انتخاب كرده و ديگري 2 همسر، اما آنان نيز راه مرا ادامه مي‌دهند چون در پي ازدواج‌هاي ديگري هستند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟