سرقت از خانه نامادري به قصد انتقام

کد خبر: ۱۷۴۲۲۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۳ 02 July 2011
|
3862 بازدید
مرد جواني كه به قصد انتقام از نامادري‌اش، امول خانه او را سرقت كرده بود در شهريار دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته زني با حضور در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهريار از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد.شاكي به بازپرس اصغري زاويه گفت: در بازگشت از سفر متوجه به هم ريختگي اثاثيه خانه‌مان و سرقت پول، طلا، برخي از لوازم منزل و كارت اعتباري‌ام شدم.در پي اين شكايت و آغاز تحقيقات مشخص شد، شوهر شاكي به اتهام خريد و فروش موادمخدر به زندان رفته و پسر مرد زنداني نيز چند روز پيش از سفر زن شاكي با وي مشاجره كرده و اكنون به طرز مرموزي ناپديد شده است.

به اين ترتيب، مرد جوان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت تا اين كه چند روز پيش شاكي با پليس تماس گرفت و خبر داد، پسر خوانده‌ام به زور وارد خانه شده و در حال جمع‌آوري اموالم است.ماموران بلافاصله عازم خانه شاكي شدند و متهم را دستگير كردند.متهم در بازجويي به پليس گفت: از چند سال پيش كه پدرم با زن شاكي ازدواج كرد، او علاقه‌اي به من نداشت و هميشه از من نزد پدرم بدگويي مي‌كرد. هر روز اختلاف و درگيري‌مان بيشتر مي‌شد تا اين كه پدرم به اتهام قاچاق موادمخدر دستگير شد.

وي افزود: پس از انتقال پدرم به زندان، نامادري‌ام خانه را به مكان ديگري انتقال داد و ديگر حاضر نبود مرا به خانه‌اش راه دهد. بنابراين درصدد انتقام‌ از او بودم.

وي ادامه داد: با شناسايي خانه جديد نامادري، آنجا را تحت نظر گرفتم تا اين كه يك روز در غياب او با ورود به منزلش، پول، طلا، برخي لوازم خانه و كارت اعتباري‌اش را سرقت كردم.

متهم تصريح كرد: طلاها را فروختم و به كمك يكي از دوستانم پول‌هاي موجود در كارت‌ اعتباري مسروقه را به حساب‌هاي ديگر منتقل و آنها را برداشت كردم. لوازم مسروقه را هم در كارگاهي كه كار مي‌كنم، پنهان كردم.در پي اعتراف متهم، ماموران با حضور در محل كار وي، اموال مسروقه را كشف و ضبط كردند.در مرحله بعدي همدست فراري متهم نيز دستگير شد و به همدستي با وي اعتراف كرد.بنا بر اين گزارش، براي متهمان قرار قانوني صادر شد. تحقيقات تكميلي در اين زمينه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟