جابه‌جايي مسافر؛ ترفند سارقان آدم‌ربا

در ميدان پونك تهران سوار يك خودروي عبوري شدم. در ميانه راه مرد كناري‌ام با چاقو مرا به مرگ تهديد كرد. در همين موقع راننده و مرد كناري از من خواستند ساكت شوم.
کد خبر: ۱۸۳۹۹۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۶ 16 August 2011
|
3408 بازدید
جام جم: 3 نفر كه تحت پوشش مسافركش در غرب تهران، مردي را ربوده و با سرقت اموالش او را در شهريار رها كرده بودند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.

هفته گذشته مردي با حضور در پليس آگاهي شهريار از 3 نفر به اتهام آدم‌ربايي و سرقت اموالش شكايت كرد.شاكي به پليس گفت: در ميدان پونك تهران سوار يك خودروي عبوري شدم. در ميانه راه مرد كناري‌ام با چاقو مرا به مرگ تهديد كرد. در همين موقع راننده و مرد كناري از من خواستند ساكت شوم.

وي اضافه كرد: سرنشينان خودرو دقايقي بعد پس از ضرب و شتم، اموالم را سرقت كرده و با دريافت كارت‌هاي اعتباري بانكي‌ام به همراه رمزهايشان موجودي بانكي مرا نيز سرقت كردند.

آدم‌رباها، شاكي را در شهريار رها كردند

شاكي با اشاره به ماجراي آدم‌ربايي گفت: من نمي‌دانستم آدم‌رباها مرا به كجا منتقل مي‌كنند، بعد از طي مسافتي خودروي آنها متوقف شد و سارقان پس از كتك زدن مرا از خودرو بيرون انداخته و متواري شدند.

شاكي افزود: با دور شدن خودروي آدم‌رباها به سختي خود را به جاده رسانده و نيمه‌شب در بيمارستان به هوش آمدم و متوجه شدم در شهريار هستم.

با ثبت اطلاعات شاكي، چهره‌نگاري رايانه‌اي از مردان آدم‌ربا صورت گرفت و جستجو براي يافتن آنها ادامه داشت اما روز گذشته به دليل اين كه آدم‌ربايي در غرب تهران رخ داده است، بازپرس شعبه سوم دادسراي شهريار، پرونده را با عدم صلاحيت رسيدگي به دادسراي جنايي تهران ارسال كرد.

بنابر اين گزارش، ماموران آگاهي تهران يافتن سارقان آدم‌ربا را كه تاكنون چند شكايت مردمي عليه آنها در محاكم قضايي ارائه شده در دستور كار قرار داده‌اند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟