تقاضای طلاق به خاطر پرسش‌های همسر!

همسرم مرتب با سوال و جواب كردن از من كه كجا مي‌روي؟ با چه كسي مي‌روي؟ مرا ديوانه كرده است. فقط به من مي‌گويد كنار من باش و جايي نرو.
کد خبر: ۱۸۴۴۸۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶ 18 August 2011
|
5674 بازدید
جام جم: مردي در دادگاه خانواده گفت: سوال و جواب‌هاي همسرم به قدري شديد است كه زماني كه مي‌خواهم به منزل بروم استرس شديدي دارم و اين استرس باعث شده است كه از ناحيه قلب احساس ناراحتي كنم.

مردي با حضور در دادگاه خانواده ضمن ارائه درخواست طلاق خود به قاضي شعبه ارجاع در خصوص دليل جدايي خود از همسرش گفت: 2 سال قبل از ازدواج با يكديگر آشنا شديم و بعد از اين مدت با موافقت خود و خانواده‌ها به عقد يكديگر درآمديم و اكنون يك سال است كه زندگي مشترك خود را شروع كرده‌ايم اما در اين يك‌سال متاسفانه همسرم مدام از من بازخواست مي‌كند.

وي افزود: دور از انصاف است كه بخواهم ابتداي جلسه را با بدي‌هاي همسرم شروع كنم، همسر من فردي بسيار خانه‌دار و دلسوز است و هركس وارد خانه من مي‌شود از كدبانويي همسرم تعريف و تمجيد مي‌كند، اما در كنار اين حسن‌ها، بدي‌هايي نيز دارد كه زندگي را براي من سخت كرده و ديگر توان ادامه زندگي با او را ندارم.

مرد جوان در پاسخ به پرسش قاضي مبني بر اين‌كه چرا خواهان جدايي از همسرت هستي ‌در حالي كه به يكديگر علاقه داريد، عنوان كرد: همسرم مرتب با سوال و جواب كردن از من كه كجا مي‌روي؟ با چه كسي مي‌روي؟ مرا ديوانه كرده است. فقط به من مي‌گويد كنار من باش و جايي نرو. گاهي اوقات كه تنها به منزل پدرم مي‌روم آنچنان دعوايي راه مي‌اندازد كه چرا بدون من به آنجا رفتي و مرا همراه خودت نبردي! اما متاسفانه آن‌قدر درك ندارد كه متوجه شود زماني كه من سركار هستم و با من تماس مي‌گيرند كه به منزل پدرم بروم، حتما مشكلي به وجود آمده و من نمي‌توانم در آن شرايط، به خانه بروم و او را نيز با خود همراه كنم.

زن جوان كه 24 سال داشت، در حالي كه پس از اظهارات شوهرش لبخند مي‌زند، در پاسخ به او گفت: من به همسرم علاقه‌مندم اما در كنار اين علاقه‌ از او آزرده خاطر نيز هستم زيرا همسرم در صحبت‌هاي خود بيش از اندازه اغراق كرده است. بله! من مخالف رفتن او به خانه پدرش هستم زيرا او در هفته، 6 بار بدون من به آنجا مي‌رود و زماني كه از او مي‌خواهم مرا همراه خود ببرد و در خانه تنها نمانم، مخالفت مي‌كند. آن وقت از من توقع دارد از اين رفتارش ايراد نگيرم. واقعا اين حرف كه هر شب براي خانواده‌اش مساله‌اي پيش مي‌آيد و او مجبور مي‌شود مرا در خانه تنها بگذارد، قابل باور است؟

وي افزود : مادر همسرم مرتب به او مي‌گويد كه چون من خود شاغل هستم نبايد تمامي مخارج منزل را شوهرم تامين كند، در حالي كه من تمام حقوقم را بابت رهن خانه، پس انداز مي‌كنم تا ديگر مجبور به پرداخت كرايه ماهانه نباشيم.

مرد جوان نيز خاطرنشان كرد: آن‌قدر همسرم سر مسائل مختلف مرا سوال و جواب كرده است كه من زماني كه مي‌خواهم وارد منزل شوم، استرس دارم و اين استرس آن‌قدر شديد است كه گاهي اوقات از ناحيه قلبم احساس ناراحتي مي‌كنم. من نه مي‌خواهم و نه ديگر توانش را دارم كه به اين زندگي ادامه دهم و خواهان جدايي هستم.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين، حكم طلاق را صادر نكرد و از اين زوج جوان خواست تا بهانه‌ها را كنار بگذارند و به زندگي مشترك خود ادامه دهند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟