سگ‌ها راز سرقت از دامداري را فاش كردند

در شب حادثه به‌دليل اين‌كه قبلا به سگ‌هاي دامداري غذا مي‌داديم مي‌دانستيم سگ‌ها نسبت به ما عكس‌العمل نشان نخواهند داد اين مساله فرصتي شد تا با بستن دست و پاي نگهبان دامداري، احشام را سرقت كنيم.
کد خبر: ۱۸۵۶۵۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰ 24 August 2011
|
4621 بازدید
جام جم: كارگران سابق يك دامداري در شهرستان شهريار استان تهران كه با سوءاستفاده از آشنا بودن چهره‌شان براي سگ‌هاي نگهبان با بستن دست و پاي نگهبان دامداري 22 راس دام سرقت كرده بودند، دستگير شدند.

سرهنگ عبدالرضا خيرخواهان، فرمانده انتظامي شهرستان شهريار در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت پرونده سرقت از يك دامداري در رزكان شهريار، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح كرد: كارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات اوليه، نگهبان دامداري را احضار كرده و در بازجويي‌هاي صورت گرفته از وي مشخص شد در شب حادثه سارقان به‌صورت پوشيده و با مشخصات ظاهري قد بلند و هيكلي تنومند وارد دامداري شده و پس از درگيري و بستن دست و پاي نگهبان اقدام به سرقت 22 راس گوسفند كرده و آنها را با دو دستگاه نيسان از محل منتقل كرده‌اند.

نگهبان دامداري در ادامه توضيحات خود گفت: هنگامي‌كه سارقان وارد دامداري شدند سگ‌هاي نگهبان با ديدن آنها، عكس‌العملي از خود نشان نداده و سروصدايي نكردند كه همين موضوع باعث شد تا ابتدا متوجه حضور سارقان نشوم.

خيرخواهان افزود: مراحل سير پرونده با به‌دست آمدن اين اطلاعات از سوي نگهبان دامداري وارد مرحله تازه‌اي شد و احتمال آشنايي سارقان به محيط دامداري قوت گرفت تا اين‌كه با انجام تحقيقات تكميلي از مالك دامداري با توجه به اين‌كه دو نفر از كارگران سابق دامداري كه مشخصات ظاهري آنها با سارقاني كه از دامداري سرقت كرده بودند مطابقت داشت، اين دو كارگر براي توضيحات بيشتر و شناسايي زواياي پنهان پرونده فوق به پليس آگاهي احضار شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شهريار گفت: كارگران سابق دامداري با توجه به دلايل و مستندات موجود در پرونده و در مواجهه حضوري با نگهبان دامداري هنگامي كه چاره‌اي جز اعتراف نداشتند در بازجويي‌هاي ماموران پليس به سرقت احشام با 2 دستگاه نيسان اعتراف كرده و گفتند: در شب حادثه به‌دليل اين‌كه قبلا به سگ‌هاي دامداري غذا مي‌داديم مي‌دانستيم سگ‌ها نسبت به ما عكس‌العمل نشان نخواهند داد اين مساله فرصتي شد تا با بستن دست و پاي نگهبان دامداري، احشام را سرقت كنيم.

متهمان پس از دستگيري و تشكيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضايي شدند.



اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟