كلاهبرداري با عنوان كار در خانه

بررسي شكايات نشان داد كه برخی از شاکیان اعلام کردند این دفتر، پول وسایل و قطعات و مواد اولیه را نیز به چند برابر ارزش واقعی بازار از آنها دریافت کرده است و زمانی که محصولات را برای فروش به آنجا بردند به همه آنها گفته شد این تولیدات به درد ما نمی خورد .
کد خبر: ۱۹۳۹۳۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲ 01 October 2011
|
8667 بازدید
|
۲
تهران امروز: كار در منزل بهانه تعداد قابل توجهي شركت كلاهبردار براي فريب نيازمندان به كار بود.

تابستان سال جاري مراجع قضايي تهران با شكايت عده زيادي از شهروندان روبه‌رو شدند كه محتواي تمامي شكايات اين طور بود: براي امرار معاش دنبال كار مي گشتيم كه در روزنامه هاي كثير الانتشار آگهي‌هايي را با اين عنوان كه در خانه خود درآمد كسب كنيد ، مشاهده كرديم. پس از تماس تلفني با آگاهي دهنده و مراجعه حضوري ، صاحب شركت به ما گفت بايد مبالغي را براي آموزش به آنها بپردازيم و سپس مقداري لوازم اوليه را از آنها بخريم تا با استفاده از اين وسايل محصولات مورد نياز آنها را تهيه و به خود آنها به قيمتي مناسب فروخته و سود خوبي از اين كار به دست آوريم. ما هم كه رقم سود را مناسب مي ديديم با شركت قراردادي بسته و پول ها را داده و پس از آموزش ديدن و خريد مواد اوليه در خانه تعدادي از كالاي مورد نظر را تهيه كرده و براي فروش به شركت برديم. اما صاحب شركت مدعي شد اين كالاها را آنطور كه بايد نساخته‌ايم و به اين بهانه پول ما را نداد.

با تشكيل پرونده و پيگيري موضوع مشخص شد صاحب شركت قرارداد خود با مراجعان را به گونه ای تنظیم می کند که راه را برای فرار خود از تعهد به خرید محصولات باز بگذارد. از اين رو در زمان مراجعه کارجو بعد از تولید محصول، به راحتی از خرید این تولیدات شانه خالی می کرد . بررسي شكايات نشان داد كه برخی از شاکیان اعلام کردند این دفتر، پول وسایل و قطعات و مواد اولیه را نیز به چند برابر ارزش واقعی بازار از آنها دریافت کرده است و زمانی که محصولات را برای فروش به آنجا بردند به همه آنها گفته شد این تولیدات به درد ما نمی خورد .

از طرفي مشخص شد كه تعداد دفاتر اين شركت در سطح تهران زياد بوده و صاحبان آنها با اين ترفند پول صدها شهروند كه اغلب آنها از افراد نيازمند بوده‌اند را به اين روش از دست آنها درآورده اند. با توجه به اينكه به نظر مي رسد تعداد شاكيان بيشتر از اين حرف ها باشد سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاييد اين خبر گفت : از شهروندانی که از این دفاتر در محدوده سرکلانتری ششم شکایتی دارند دعوت می شود به پایگاه ششم پلیس آگاهی واقع در بزگراه شهید محلاتی – خیابان نبرد شمالی مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
سلام دوستان برای مطلع شدن از کلاهبردار بودن یا نبودن شرکت های اینچنینی به ادرس www.kardarmanzel-barresi.blogfa.comمراجعه کنید
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟