دسيسه مسموم زوج صيغه‌اي عليه زن خانه‌دار

مدتي پيش زني به پليس مراجعه كرده و با طرح شكايتي مدعي ‌شده كه زن همسايه به‌همراه همسر صيغه‌اي‌اش به منزلش مراجعه و پس از دادن آبميوه مسموم، وي را بيهوش كرده و طلاهايش را به ارزش 25 ميليون ريال به سرقت برده و از محل متواري شده‌ است.
کد خبر: ۱۹۵۶۰۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۹ 09 October 2011
|
15220 بازدید
تهران امروز: رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي از شناسايي و دستگيري زن و مردي كه اقدام به سرقت طلا و جواهرت كودكان در شهر مشهد كرده‌ بودند، خبرداد.

سرهنگ بيدمشكي با اعلام اين خبر افزود: مدتي پيش زني به پليس مراجعه كرده و با طرح شكايتي مدعي ‌شده كه زن همسايه به‌همراه همسر صيغه‌اي‌اش به منزلش مراجعه و پس از دادن آبميوه مسموم، وي را بيهوش كرده و طلاهايش را به ارزش 25 ميليون ريال به سرقت برده و از محل متواري شده‌ است.

رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي ادامه داد: با دريافت اين خبر، تحقيقات پليس براي دستگيري سارقان آغاز شد و كارآگاهان در گام اول با انجام تحقيقات اوليه و بررسي شيوه و شگرد سارقان متوجه حرفه‌اي بودن آنان شدند كه با انجام چهره‌نگاري به كمك مالباخته تصاوير فرضي متهمان ترسيم شد.

بيدمشكي خاطرنشان كرد: پس از چهره‌نگاري از سارقان مشخص شد آنان همان سارقان طلاجات كودكان بوده كه تحت تعقيب پليس قرار دارند كه با راهنمايي مالباخته و اقدامات اطلاعاتي كارآگاهان، محل اختفاي سارقان شناسايي و در عملياتي ضربتي هر دو سارق دستگير و براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شدند.

بيدمشكي ادامه داد: در بازجويي‌هاي اوليه زن و مرد دستگير شده ابتدا منكر ارتكاب هرگونه سرقتي شدند اما پس از مواجهه حضوري با دختر بچه‌ها و زن مالباخته و شناسايي توسط آنان راهي جز بيان حقيقت نداشته و به ده‌ها فقره سرقت طلاجات از كودكان اعتراف و اظهار داشتند طلاجات مسروقه را به طلافروشي برده و با سوءاستفاده از اعتماد طلافروش، آنها را به فروش رسانده‌اند.

به گفته رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي، پس از اخذ اعترافات و تكميل پرونده، متهمان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟