ناكامي در آزادي قاچاقچي با سند جعلي

زن و مرد تبهكار با دريافت پول نقد همراه جمشيد براي سپردن وثيقه در دادسرا حاضر شدند، اما بازپرس نوفرستي پس از مشاهده اسناد ارائه شده متوجه شد سند و تأييديه كارشناسان قوه قضائيه به‌طور ماهرانه‌اي جعل شده است.
کد خبر: ۱۹۸۳۷۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۵ 20 October 2011
|
4316 بازدید
ایران: اعضاي يك شبكه كه براي آزادي يك قاچاقچي كالا با اسناد جعلي به دادسرا رفته بودند، با هوشياري بازپرس پرونده به دام افتادند.

مأموران گشت پليس چند ماه قبل در يكي از محله‌هاي جنوب تهران به راننده ميانسال يك كاميون مشكوك شده و دستور توقف دادند. آنها هنگام بازرسي داخل كاميون، مقدار زيادي پوشاك كشف كردند كه به‌طور ماهرانه ميان بار ميوه جاسازي شده بود. متهم پس از بازداشت در حضور بازپرس «نوفرستي» از شعبه 11 دادسراي شهرستان ري اعتراف كرد كالاها را از جنوب كشور آورده است.

بدين‌ترتيب، بازپرس پس از تحقيقات تكميلي و دريافت آخرين دفاعيات متهم، براي وي قرار وثيقه صادر كرد، اما متهم به دليل ناتواني در تأمين وثيقه روانه زندان شد و پرونده نيز پس از صدور كيفرخواست به اتهام قاچاق كالا به شعبه 31 دادگاه انقلاب شهرستان ري ارسال شد.

 افشاي فعاليت اعضاي شبكه جعل

همزمان با انتقال متهم به زندان، جمشيد 32 ساله - پسرعموي متهم - كه براي آزادي‌اش دست به كار شده بود، از طريق دوستانش با يك زن و مرد تبهكار به نام‌هاي ندا - 35 ساله - و افشين - 32 ساله - آشنا شد كه واسطه يك جاعل اسناد و مدارك دولتي بودند. سرانجام پس از توافق‌هاي لازم، زن و مرد تبهكار با دريافت پول نقد همراه جمشيد براي سپردن وثيقه در دادسرا حاضر شدند، اما بازپرس نوفرستي پس از مشاهده اسناد ارائه شده متوجه شد سند و تأييديه كارشناسان قوه قضائيه به‌طور ماهرانه‌اي جعل شده است.

بنابراين زن و مرد تبهكار دستگير شدند.ندا در بازجويي‌ها به كارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران گفت: «آرايشگر هستم و چندي قبل از شوهرم جدا شدم. پس از طلاق با مشكلات شديد مالي روبه‌رو شده بودم كه يك ماه قبل از طريق زن جواني با برادرش - افشين - آشنا شدم. او در پي اطلاع از مشكلات زندگي‌ام مرا با مردي به نام سعيد آشنا كرد تا با هم ازدواج كنيم. البته در اين مدت هيچ‌گاه سعيد را نديدم و فقط تلفني صحبت مي‌كرديم. بعد هم به درخواست آنها براي سپردن سند به دادسرا آمديم كه دستگير شديم.در حال حاضر تمامي متهمان دستگير شده با صدور قرار بازداشت موقت در زندان به سر مي‌برند و تحقيقات از آنها همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟