بستن دست و پای زن سالخورده توسط خدمتكار

چند روز بعد زن جواني از همان مركز خدماتي به خانه مادرم آمد. با گذشت چند ماه به او اعتماد پيدا كرديم و زن خدمتكار از وضعيت مادرم و خانودگي‌مان كاملا خبر داشت و او در فرصتي كه به دست آورد با بستن دست و پاي مادرم طلاهايي را كه درون صندوقچه بود،‌سرقت كرده است.
کد خبر: ۱۹۹۸۴۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱ 26 October 2011
|
5215 بازدید
جام جم: زن خدمتكار كه طلاهاي يك زن سالخورده را در چندين مرحله سرقت كرده بود، تحت تعقيب پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

رسيدگي به اين پرونده چند روز پيش با شكايت زن جواني مبني بر سرقت طلاهاي مادر سالخورده‌اش از سوي يك خدمتكار خانگي در دستور كار پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

شاكي به پليس گفت: به دليل كهولت سن و بيماري مادرم به يك مركز خدماتي در شمال غرب تهران رفته و از متصدي آنجا خواستم تا يك زن خدمتكار را به من معرفي كند تا او 2 بار در هفته نظافت منزل را انجام دهد. شاكي اضافه كرد: چند روز بعد زن جواني از همان مركز خدماتي به خانه مادرم آمد. با گذشت چند ماه به او اعتماد پيدا كرديم و زن خدمتكار از وضعيت مادرم و خانودگي‌مان كاملا خبر داشت و او در فرصتي كه به دست آورد با بستن دست و پاي مادرم طلاهايي را كه درون صندوقچه بود،‌سرقت كرده است.

شاكي اضافه كرد: پس از حادثه به محل كار متهم فراري كه يك مركز خدماتي بود رفتم اما مسوولان آنجا گفتند او تسويه‌حساب كرده و چند روزي است از او بي‌خبر هستند.

بنابر اين گزارش، با تشكيل پرونده‌اي در اين زمينه، بازپرس غلامي، رئيس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 2تهران، دستور تحقيقات پليسي را در اين زمينه صادر كرد. زن خدمتكار هم‌اكنون به اتهام سرقت طلاهاي مادر شاكي تحت تعقيب پليس تهران است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟