دستگيري 3 آدم‌رباي شمشير به دست در تهران

دوستمان به دختر جواني كه در همسايگي آنها سكونت دارد، علاقه‌مند است و چون شنيده بود جوان ربوده شد قصد ازدواج با اين دختر را دارد؛ از ما خواست با ربودن و ضرب و جرح، او را وادار كنيم تا از تصميمش صرف‌نظر كند.متهمان اضافه كردند: پس از آن كه دوستمان ويقار جوان ربوده شده را به ما نشان داد، ما با قمه و شمشير به او حمله‌ور شده و او را ربوديم.
کد خبر: ۲۰۱۳۴۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۱ 02 November 2011
|
6469 بازدید
|
۸
جام جم: 3 آدم‌ربا كه با ربودن جوان 22 ساله در خيابان، او را بشدت مجروح كرده بودند، با اجراي طرح مهار، دقايقي پس از آدم‌ربايي دستگير شدند. متهمان اعتراف كردند به درخواست يكي از دوستانشان مرد جوان را ربوده‌اند تا با ضرب و جرح، او را وادار كنند از تصميم به ازدواج با دختري كه دوستشان نيز به او علاقه‌مند است، منصرف شود.

رسيدگي به اين پرونده هنگامي آغاز شد كه مرد موتورسواري با مشاهده حمله 3مرد قمه به دست به يك جوان 22 ساله، به واحد گشت پليس آگاهي مراجعه و موضوع حمله به مرد جوان و ربوده شدن او را گزارش كرد. او همچنين شماره پلاك خودروي مهاجمان را در اختيار پليس قرار داد.در پي اين اطلاع، ماموران گشت پليس آگاهي، موضوع را از مركز پيام پليس آگاهي اعلام كردند و بلافاصله طرح مهار در محدوده ميدان قزوين و خيابان‌هاي اطراف به اجرا درآمد.

دقايقي پس از شروع طرح، ماموران پليس آگاهي با مشاهده خودروي مورد نظر، آن را متوقف و با دستگيري 3 سرنشين خودرو، جوان ربوده شده را كه بشدت مجروح شده بود، به بيمارستان انتقال دادند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، موضوع با دستور قضايي بازپرس شعبه 7 دادسراي جنايي در دستور كار ماموران شعبه 11 پليس آگاهي قرار گرفت.

با تحقيق از 3 متهم دستگير شده به نام‌هاي وحيد (22 ساله) بهمن (20 ساله) و يوسف (22 ساله) آنها با اعتراف به ضرب و جرح شديد جوان 22 ساله كه در بيمارستان بستري است، عنوان كردند يكي از دوستان مشتركمان به نام ويقار از ما خواسته بود تا اين جوان را برباييم.

متهمان گفتند: دوستمان به دختر جواني كه در همسايگي آنها سكونت دارد، علاقه‌مند است و چون شنيده بود جوان ربوده شد قصد ازدواج با اين دختر را دارد؛ از ما خواست با ربودن و ضرب و جرح، او را وادار كنيم تا از تصميمش صرف‌نظر كند.متهمان اضافه كردند: پس از آن كه دوستمان ويقار جوان ربوده شده را به ما نشان داد، ما با قمه و شمشير به او حمله‌ور شده و او را ربوديم.

در پي اين اعتراف، ماموران ديگر متهم پرونده (ويقار)‌ را نيز دستگير كردند.

سرهنگ محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران در اين باره گفت: پس از دستگيري متهمان، بازپرس جنايي دستور قضايي را براي ادامه تحقيق درباره سوابق كيفري متهمان صادر كرده است.

محمديان افزود: جوان ربوده شده كه در پي اين حادثه بشدت مجروح شده، در حال حاضر در بيمارستان بستري است و تاكنون چند بار نيز تحت عمل جراحي قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
راه چاره فقط اعدام است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
شما هم که هر چیزی میشه میگید اعدام، جوانی و هزار مورد کارهای بی عقلانه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
لطفا تحصیلات و شغل این خلافکارا رو هم بنویسید
مجید از کرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
اخر هرچیزی چاره ای دارد به صرف اینکه این جوان بیگناه که به خواستگاری این دختر رفته نباید با قمه به آن حمله ور شد و اگر آن دختر ویقار را دوست دارد که دیگر به این جواب مثبت نمی دهد و الا دوستی یکطرفه اصلا عین حماقت است!!!!
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟