عذاب وجدان راننده فراری از صحنه حادثه مرگبار

کد خبر: ۲۵۹۰۹۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷ 19 July 2012
|
4879 بازدید
عذاب وجدان راننده فراری یک حادثه مرگبار وی را به پشت میله‌‌های بازداشتگاه کشاند.
این تصادف خونین زمانی رخ داد که سه دوست پس از بزم مستانه‌ای به ویراژ‌‌های خطرناک در جنوب تهران دست زدند.

به گزارش ايران ســاعـت 5 صبــح 22خرداد‌ماه سال جاری مأموران راهنمایی و رانندگی در جریان تصادفی هولناک در مسیر شمال به جنوب خیابان کارگر قرار گرفتند.

با حضور مأموران در صحنه، پسر 23 ساله‌ای به نام مسعود که بشدت زخمی شده بود به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال یافت. سپس در جریان بررسی‌‌ها مشخص شد که تصادف بین پراید مسی‌رنگ و یک موتور رخ داده است.

یکی از شاهدان عینی در جریان تحقیقات به پلیس گفت: از پنجره طبقه سوم ساختمان در حال تماشای خیابان بودم که خودرو پراید با سرعت زیاد در حال حرکت بود. در این هنگام سرنشین یک موتور در حال گردش به چپ بود که ناگهان، پراید با آن برخورد کرد و موتور واژگون شد و خودروی سواری از خیابان اصلی خارج و پس از برخورد با دو اصله درخت متوقف شد.
بدین ترتیب، دو پسر جوان از خودرو پیاده شده و فرار کردند و دیگری که در صندلی عقب بود پس از باز شدن در به زمین افتاد که وی و سرنشین موتور توسط مأموران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

در حالی تحقیقات برای دستگیری دو سرنشین فراری پراید ادامه داشت که مسعود بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخته بود. با مرگ سرنشین خودرو، به دستور بازپرس دادسرای منیریه تیمی از کارآگاهان پلیس مأموریت یافتند تا تحقیقاتی را در این باره آغاز کنند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی دریافتند که پراید مسی‌رنگ متعلق به مردی به نام رضا است.
سرانجام با گذشت سه روز از این تصادف، دو سرنشین فراری پراید به نام‌‌های مهرداد و افشین که دچار عذاب وجدان شده بودند، خود را به پلیس معرفی کردند.

یکی از متهمان به نام مهرداد که زمان حادثه پشت فرمان نشسته بود، در بازجویی‌‌ها گفت: دچار عذاب وجدان شدم و تصمیم گرفتم خود را به پلیس معرفی کنم. شب حادثه بشدت ترسیده بودم به خاطر همین به همراه افشین از صحنه فرار کردیم.

وی افزود: آن شب برای تفریح به پارک ولایت رفتیم، پس از مصرف مشروبات الکلی رضا دوستم خواست که من رانندگی کنم چراکه وی حالت عادی نداشت، از آنجا که من هم گواهینامه رانندگی نداشتم و از طرفی هم احساس می‌کردم که حالت عادی ندارم، نپذیرفتم. اما با اصرار رضا به ناچار پذیرفتم و پشت فرمان نشستم.

همین که به تقاطع خیابان‌‌های جمهوری و کارگر رسیدیم ناگهان دیدم که موتورسواری قصد گردش به چپ دارد اما سرعتم بالا بود ونتوانستم خودرو را کنترل کنم، در یک لحظه نفهمیدم چی شد. پس از برخورد با مرد موتورسوار و دو درخت این حادثه مرگبار برای دوستم رقم خورد. این جوان به اتهام شرب خمر، نداشتن گواهینامه و سرعت غیرمجاز و تصادف مرگبار از سوی بازپرس پرونده
بازداشت شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟