سرویس با بینندگان «تابناک» مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.
طرح مشکل :
سلام
نميدانم مي توانيد كمكي به من در خصوص پيدا كردن متولي كارت هاي اعتباري و ساليانه مترو و اتوبوس انجام دهيد يا خير . به خيلي جاها زنگ زدم ولي متاسفانه به نتيجه نرسيدم . كارتهاي اعتباري ساليانه مترو براي خيلي ها كه از اتوبوس و مترو استفاده مي كنند مقرون به صرفه است (هم از نظر مالي و هم از نظر وقت ) ولي با پيگيري هاي مختلف با اپراتورهاي شهرداري و اعلام اينكه ديگر كارتها صادر نمي شود دست از پا كوتاهتر مانده ايم كه چه كنيم ؟ چرا بايد چيزي كه به نفع مردم است قطع شود .
توضیح تابناک:طي نامه ارسالي با شماره 745/ت مورخ 17 /7/ 92 به روابط عمومی مترو تهران متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه بينندگان عزيز داده بوديم گزارش رسيده بدون جواب منتشر مي شود.
شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.