امکانات مربی خارجی را به ما هم بدهند

کد خبر: ۳۵۷۱۲۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵ 11 November 2013
|
5219 بازدید
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید از فدراسیون خواسته‌ام امکانات مربی خارجی را در اختیارم قرار دهند تا بتوانم در تیم ملی کار کنم.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت لیگ فوتبال بانوان گفت: مسابقات لیگ از لحاظ برگزاری سازماندهی مناسبی دارد و نسبت به سال‌های گذشته امکانات بهتری داشته است.

وی ادامه داد: هرچند تیم‌ها از نظر فنی کمی دیر تمرینات خود را آغاز کردند و در مسابقات بار فنی نداشتند اما رفته رفته کیفیت بازی‌ها بهتر شد و حال باید دید در نیم فصل چه اتفاقی می‌افتد.

ایراندوست با بیان اینکه بازی‌ها در لیگ یک‌طرفه نیست، گفت: برخلاف فصل گذشته ممکن است تیمی در نتیجه اختلاف زیادی با تیم مقابل داشته باشد اما اینگونه نیست که تنها یک تیم حمله کند و این موضوع نشان می‌دهد که فوتبال ما در حال رشد است.

وی درباره اینکه تیم ملوان بندرانزلی در لیگ حذفی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: هنوز مشخص نیست که لیگ حذفی برگزار می‌شود. در این باره خُرده‌ای به فدراسیون نمی‌گیریم چون اگر شرایط برگزاری لیگ حذفی وجود داشته باشد و تمام تیم‌ها در لیگ شرکت کنند به نفع فوتبال ما خواهد بود. تیم‌ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر هم مشکل دارند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بندرانزلی درباره اینکه شانس قهرمانی تیمش در این فصل چقدر است، اظهار کرد: با توجه به تساوی که در بازی این هفته گرفتیم، حتی اگر بم را در انزلی شکست دهیم باز هم یک امتیاز از بمی‌ها عقب هستیم و به قهرمانی در نیم فصل نخواهیم رسید.

ایراندوست افزود: امیدواریم بم را در هفته دهم شکست دهیم تا نیم فصل دوم را قدرتمند آغاز کنیم. متاسفانه ما به لطف داوری‌ها سه بازیکن اصلی را در مسابقه قبلی در اختیار نداشتیم و داورها با ملوان نامهربان هستند. ما باید پینگ‌پنگ را به جای فوتبال انتخاب کنیم! چون در حالی که هنوز نیم فصل به پایان نرسیده، بازیکنان ما 30 کارت را گرفته‌اند و متاسفانه داورهای ما با هر برخوردی به بازیکان کارت نشان می‌دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره برنامه‌های خود برای تیم ملی هم گفت: ما جلسه‌ای را با آقای کفاشیان و خانم شجاعی داشتیم و من عنوان کردم همانطور که برای مربی خارجی امکانات گذاشتند و 10 تا 15 بازی تدارکاتی را برگزار کردند حالا هم این امکانات را برای ما فرهم کنند تا بتوانیم کار کنیم در غیراین صورت شرایط سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین موضوع دیگری که اعلام شد این بود که در شهرهایی که به هر دلیلی تیمی در لیگ برتر ندارند، استعدادیابی انجام شود و من 4 استان را معرفی کرده‌ام تا از یکم آذر با سفر به این استان‌ها بازیکنان مورد نظر را شناسایی کنیم.

ایراندوست در پایان گفت: قرار است از دی‌ماه اردوهای تیم ملی آغاز شود و امیدوارم در زمان باقیمانده وضعیت به شکلی باشد تا بتوانیم برای مسابقات غرب آسیا و پس از آن مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا به آمادگی کامل برسیم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟