شهرآورد شماره85 قرمز و آبی تهران با پیروزی مرد کروات بر پیرمرد آلمانی؛

پرسپولیس1 - استقلال 0 / قرمزها با یک پنالتی، فاتح دربی بی کیفیت شدند

روزبه چشمی، مدافع آخر استقلال روی فرار علیپور یک گام عقب ماند و در موقعیت تک به تک مرتکب خطای پنالتی شد. خود علیپور توپ را بر خلاف جهت حرکت حسینی به گل نخست بازی تبدیل کرد تا دربی هشتاد وپنجم با همین گل تمام شود. پرسپولیسی ها معتقد به اخراج چشمی در صحنه پنالتی بودند اما قوانین جدید داوری چیز دیگری می گوید.
کد خبر: ۷۴۱۸۶۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 26 October 2017
|
24414 بازدید
|
هشتادوپنجمین دربی رقبای سنتی پایتخت ایران، از ساعت 16:40 امروز پنجشنبه چهارم آبان ماه در ورزشگاه آزادی آغاز برگزار و پرسپولیس موفق شد آبی ها را با تک گل نیمه نخست شکست دهد.

به گزارش «تابناک ورزشی»، سرمربیان خارجی دو تیم ترکیب ابتدایی خود را با سورپرایزهایی وارد زمین کردند که البته هر دو تیم برای بازی امروز برخی از ستاره هایشان را به دلایل مختلف نداشتند و شاید همین باعث شد دربی شماره هشتادوپنج به جز هیجان، جذابیت زیبایی تاکتیکی نداشت. البته آنقدر مهره های تأثیرگذار و گرانقیمت در ترکیب دو تیم وجود داشت که انتظار داشته باشیم، یکی از جذاب ترین جدال های مستقیم دو تیم انجام شود.

پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا خوب می دانست برای بازگشت به مسیر قهرمانی باید در دربی برنده شود تا بتواند پارس جم را تعقیب کند. استقلال که میهمان اسمی این مسابقه بود، از طرف دیگر با وینفرد شفر آلمانی قصد داشت با پیروزی در دربی بار دیگر خودش را مثل فصل گذشته به عنوان یکی از مدعیان لیگ مطرح کند؛ اما مهره های این تیم هم فاقد کیفیت لازم هستند و هماهنگی لازم برای شکست پرسپولیس نداشتند
گزارش‌زنده/ دقیقه63 / پرسپولیس1-استقلال0 / پنالتی‌علیپور

هفته دهم لیگ برتر هفدهم؛ ساعت 16:40؛ تاریخ: 96/08/04
استادیوم آزادی/ تماشاگر: 70هزار نفر
داور: بیژن حیدری؛ کمک‌ها: رضا سخندان، سعید علی‌نژادیان و پیام حیدری؛ کمک داور ذخیره: تورج عیوض‌محمدی

اخطارها: روزبه چشمی(21) فرشید باقری(50)  امید ابراهیمی(58) وریا غفوری(87) میلاد زکی پور(89) فرشید اسماعیلی(6+90) داریوش شجاعیان(6+90) از استقلال / محسن ربیع خواه(34) کمال کامیابی نیا(78) حسین ماهینی(87) از پرسپولیس


ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن(65- محسن مسلمان)، وحید امیری، علی علیپور (84-سیامک نعمتی)و گادوین منشا(93 - شایان مصلح).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا  غفوری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری(61- جابرانصاری)، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(86-سرورجباروف)، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی(73- سجاد شهباززاده).


دقایق کلیدی
دقیقه 5: فرار اسماعیلی از جناح چپ پرسپولیس آغاز شد ولی پاس عرضی او روی خط شش قدم با تکل سیدجلال حسینی برگشت داده شد تا توپ به قربانی نرسد.

دقیقه21- گل برای پرسپولیس: روزبه چشمی روی فرار علیپور عقب ماند و در موقعیت تک به تک مرتکب خطای پنالتی شد. خود علیپور توپ را برخلاف جهت حرکت حسینی به گل تبدیل کرد.

گزارش‌زنده/ دقیقه63 / پرسپولیس1-استقلال0 / پنالتی‌علیپور

دقیقه 35: تعارف عجیب روزبه چشمی با دروازه بان استقلال باعث شد گادوین منشا پشت شش قدم صاحب توپ شود ولی این توپ دزدی با پاس اشتباه همراه شد و وی نتوانست از این فرصت بادآورده استفاده کند.

دقیقه 42: با اشتباه مدافع استقلال، بشار رسن صاحب توپ شد و پاس عمقی را به وحید امیری داد که تکل مدافع استقلال روی خط هجده قدم او را نقش بر زمین کرد. بازیکنان پرسپولیس و هواداران قرمز به شدت اعتقاد به پنالتی دوم برای تیمشان داشتند.

دقیقه 50: فرشید باقری سومین خطای متوالی خود را انجام داد و داور به او کارت زرد داد و پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته در جناح راست محوطه جریمه شد.

دقیقه 54: نفوذ زیبا و عرضی وریا غفوری از راست تا پشت محوطه جریمه ادامه پیدا کرد و پاس او را امید ابراهیمی با شوتی آرام به آغوش بیرانوند سپرد.

دقیقه 58: امید ابراهیمی مجبور به خطا روی بشار رسن شد تا پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شود. رسن در این صحنه دچار مصدومیت شد. ضربه کاشته را امیری زد که حسینی با نوک انگشتان توپ را راهی کرنر کرد.
 
دقیقه 64: پاس داریوش شجاعیان پشت مدافعان به جابر انصاری رسید اما ضربه او جفت وجور نشد و توپ در آغوش بیرانوند آرام گرفت.

دقیقه 65: شوت سرضرب بشار رسن که بازی خوبی را به نمایش گذاشته بود با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 70: ارسال بازیکنان استقلال در محوطه جریمه به جابر انصاری در موقعیت مناسب رسید و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 90+1: شوت سنگین وریا غفوری که در چارچوب دروازه قرار داشت، در راه به سر بازیکن پرسپولیس خورد و او را نقش بر زمین کرد.
 

گزارش زنده/پرسپولیس0-استقلال0
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
قشنگ معلومه میخواد یک -یک بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
ضعف مفرط استقلال عدم وجود یک مهاجم تمام کننده است.ولی ابقای منصوریان تا2هفته قبل از دربی سیاست فدراسیون برای باخت استقلال بود.با توجه به حضورکمتر از یک ماهه شفر استقلال بد بازی انجام نداد
زینال بندری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
فدراسیون فوتبال باید به جای هدر دادن بودجه برای این دو تیم سوسول و بی هویت از تیم های اصیل و ریشه داری مثل شموشک نوشهر برق شیراز نفت آبادان پاس همدان البدر بندر کنگ حمایت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
استقلال این دو سال است توسط فدراسیون بی مربی و مدیر عامل رها شده بود فقط دو هفته نیست صاحب مربی شده
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
تبریک به هموطنان طرفدار پرسپولیس و خسته نباشید به هموطنان عزیزم که طرفدار استقلال هستند این دو تیم ایرانی بسیار خوب که تحویل دهنده بازیکنان تیم ملی و بازی سازان تیم ملی می باشند . خداوند حفظ کند این دو تیم و طرفداران عزیزشان را . پاینده باد فوتبال ایرانی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
پرسپولیس محبوب دلها
na
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
خدایی استقلال قوی شده فقط ۱ گل خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
مرگ بر داور و عادل لنگی پور
حمیدخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
وقتی بازیکنی عمدا به حریفش صدمه زده و خود را به موش مردگی میزند ، باید در این فوتبال را گل گرفت ، حیف از وقت و انرژی و پول تماشاگران ساده لوح ایران
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
حیف بیت المال که میریزین توی شکم این دو تا باشگاه اخرش هم دو رگه ها لژیونر میشن و ایران رو میبرن جام جهانی و در جام جهانی گل میزنن . کجا هستن علی دایی ها و کریم باقری ها و خداد عزیزی های با غیرت کجا هستن مردان بی ادعا که دنده هاشون هزار تیکه میشد اما با جون و دل بازی میکردن .
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟