به رغم ادعاهای مدیرعامل تأمین اجتماعی

بحران مالي در ثروتمندترين سازمان كشور!

این کسری بودجه هنگفت سازمان تأمین اجتماعی، در حالی است که این سازمان که حدود 40 درصد جمعیت کل کشور را تحت پوشش خود دارد، مالک بزرگترین و ثروتمندترین شرکت سرمایه‌گذاری کشور (شستا) است و علاوه بر فعالیت‌های متعدد اقتصادی، از امتیازهای ویژه در زمینه کشتیرانی و راهسازی و نفت و ...بهره‌مند است. البته 80 درصد شرکت‌های زیرمجموعه شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی کشور) خود نیز با مشکلات شدید مالی و بدهکاری‌ها متعدد بانكی روبه‌رو هستند.
کد خبر: ۸۳۹۵۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵ 31 January 2010
|
18789 بازدید
سرویس اجتماعی ـ به رغم ادعاهای مدیرعامل تأمین اجتماعی، مبنی بر اوضاع عادی و خوب سازمان تأمین اجتماعی، اطلاعات خبرنگار ما، از بحرانی بودن وضعیت بزرگترین و ثروتمندترین سازمان کشور حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، ذبیحی که روز گذشته در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها، مسئولان و نمایندگان مجلس را به پیگیری حقوقی و شکایت تهدید کرده، در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، درخواست کمک مالی و فوری برای ثروتمندترین سازمان کشور به دلیل اوضاع بحرانی کرده است.

بنا بر این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی که سالانه 51787 میلیارد ریال کسری داشته، امسال نیز با کسری بودجه حدود 25 هزار میلیاردی روبه‌روست و با نزدیک شدن به پایان سال و واریز حقوق و عیدی افراد تحت پوشش خود، قطعا مردم، بیمه‌شدگان و بازنشستگان نیز با مشکلات عدیده روبه‌رو خواهند شد...

متن كامل گزارش را در صفحه تابناك اجتماعي بخوانيد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟