رفتن به محتوای اصلی
آخرین خبرپاسخ سنگین وزارت ورزش به پرسپولیس
8بازدید

حقوق کارگران در سال اینده چقدر افزایش می‌یابد؟

میزان افزایش اولیه حقوق و دستمزد مشمولین قانون کار در ضوابط مالی ناظر بر لایحه بودجه ۱۵ درصد تعیین شد.

به گزارش «تسنیم» بررسی جزییات ضوابط مالی ناظر بر تنظیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ و پیش بینی سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد، افزایش حقوق و دستمزد مشمولین قانون کار پانزده (۱۵) درصد تعیین می‌گردد. در این مصوبه تاکید شده، رقم قطعی افزایش به تصویب شورای عالی کار خواهد رسید.

گفتنی است، در ضوابط مالی ناظر بر تنظیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ ابتدا افزایش حقوق و دستمزد مشمولین قانون کار و مستمری‌ها بیست (۲۰) درصد تعیین شده بود که بعد از تغییر رقم افزایش حقوق کارمندان دولت در روند بررسی بودجه در مجلس، میزان افزایش حقوق کارگران نیز در جلسات شورای عالی کار تغییر کرد.
Googleافزودن تابناک به منابع ترجیحی گوگل

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری

گزارش خطای خبر

اگر اشتباهی در این خبر دیدید، به تحریریه اطلاع دهید.

نظرات بینندگان

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تابناک در صفحهٔ اصلی گوشی

با افزودن تابناک به صفحهٔ اصلی، همین نسخهٔ سایت را با یک لمس باز کنید.

  1. در مرورگر، دکمهٔ اشتراک‌گذاری را بزنید. این دکمه ممکن است داخل منوی مرورگر باشد.
  2. گزینهٔ افزودن به صفحهٔ اصلی (Add to Home Screen) را انتخاب کنید.
  3. اگر گزینهٔ Open as Web App نمایش داده شد، آن را روشن نگه دارید و افزودن (Add) را بزنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، صفحه را در مرورگر Safari باز کنید.