با بانکداری‌ الکترونیک، خدمات بانکی را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنید

کد خبر: ۹۶۲۲۰۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 27 February 2020
|
3642 بازدید
بانک‌پاسارگاد از کلیه مشتریان خود دعوت می‌کند با بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک، از تردد غیرضروری و مراجعه به شعبه‌های بانک خودداری کنند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، بانکداری‌الکترونیک، ابزاری است که با ارایه انواع خدمات بانکی می‌تواند مراجعه به شعبه‌های بانک را به حداقل رسانده و نقش مهمی در افزایش ایمنی و سلامت مشتریان ایفا کند.

بر اساس این خبر، به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از رفت و آمد غیرضروری، مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند با استفاده از سامانه بانکداری‌مجازی، سامانه همراه‌بانک ‌پاسارگاد، سامانه پرداخت‌همراه پاسارگاد، برنامه کیپاد و خدمات ارایه شده در سایت بانک، انواع خدمات بانکی مربوط به سپرده، کارت، تسهیلات، چک، خدمات ارزی و ... را دریافت کرده و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبه‌ها خودداری کنند.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از نحوه بهره‌مندی از سامانه‌های یادشده به سایت این بانک به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟