قاتل متواری در بندرعباس دستگیر شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان فردی که به قتل و دفن برادر خود اقدام کرده بود، شناسایی و دستگیر شد
کد خبر: ۹۷۷۷۶۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 11 May 2020
|
9042 بازدید


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار غلامرضا جعفری دوشنبه ۲۲ اردیبهشت افزود: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در منزل شخصی به هویت معلوم در ۱۴ اردیبهشت ۹۹ و قتل یکی از اعضا خانواده در بندرعباس، موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل وقوع حادثه در یکی از محلات بندرعباس اعزام شدند و آن فرد را در ‌منزل به هویت معلوم دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند. متهم علیرغم انکار اولیه در بازجویی تخصصی به‌عمل‌آمده لب به اعتراف گشود و به قتل برادر بزرگ‌تر خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهم در ادامه تحقیقات در خصوص نحوه وقوع قتل معترف شد در روز حادثه پس از خوردن افطاری با برادرش درگیر شده چون مقتول مشروب خورده بود و به خاطر گرفتن پول با مادرش بحث کرده و قصد کتک زدن او را داشته وی هم که شاهد این درگیری بوده با عصبانیت به سمت او حمله‌ور شد و با گرفتن گلوی برادرش او را به قتل رساند.

قاتل برای حفظ آبروی خانواده جسد او را به روستای پدری‌اش برده و بدون طی مراحل قانونی دفن کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، اختلافات خانوادگی عموماً ریشه در مسائل جزئی و کوچکی دارند که به‌راحتی با گفتگو و از خود گذشتی قابل‌حل هستند که وظیفه بزرگ‌ترها و والدین این است که فرزندان خود را که سرشار از غرور کاذب هستند به آرامش دعوت کنند و با ابراز محبت به آنان از وقوع حوادث ناگوار در محیط خانه جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟